کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لمپارد: اگر کارم را انجام نمی دادم، دیگر یک حرفه ای نبودم؛ حس دوگانه ای دارم

فرانک لمپارد بعد از گلزنی مقابل تیم محبوبش، در پیدا کردن کلمات برای توصیف احساساتش به مشکل خورد.
لمپارد که به عنوان بازیکن جانشین به بازی آمده بود و مورد استقبال شدید هواداران چلسی حاضر در ورزشگاه قرار گرفته بود،   تنها 5 دقیقه بعد از ورودش، با گلزنی اش، گل دقیقه 71 آندره شورله را پاسخ گفت. او بعد از گل هیچ جشن گلی برپا نکرد و بعد از بازی به اسکای گفت حس دوگانه ای پیدا کرده است:

"واقعا لحظات سختی است. اگر بعد از ورودم کارم را انجام نمی دادم، دیگر یک حرفه ای نبودم. برای همین تلاش می کردم وارد محوطه شوم و پاس گل بسیار خوبی هم از میلی (جیمز میلنر) دریافت کردم.

"لحظه مشکلی برایم بود. سیزده سال فوق العاده را با طرفداران چلسی پشت سر گذاشته ام و برای همین احساس دوگانه ای دارم. مسلما از کسب نتیجه تساوی برای تیمی که در آن بازی می کنم، راضی ام. با این حال، تا حدی در انتخاب کلمات درست، به مشکل خورده ام. فکر نمی کردم وارد بازی شده و به آن شکل گلزنی کنم.

"وارد بازی شدم و هواداران چلسی در حال آواز خواندن بودند که بسیار احساسی بود. از سوی دیگر برای باشگاهی بازی می کنم که به شکل بی نظیری مرا در بین اعضای خود پذیرفته است و از همین رو در دوراهی گیر افتاده ام."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد