کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کاستا: هیچ وقت علیه اتلتیکو مادرید حرف نمی زنم

دیه گو کاستا، مهاجم چلسی، شایعات اخیر در مورد عذرخواهی اش از هواداران این تیم به خاطرا بازی کردن مقابل آبی ها در فصل گذشته با پیراهن اتلتیکو مادرید، را رد کرد.
گفته می شود این ملی پوش اسپانیایی از اینکه در پیروزی 3-1 فصل گذشته اتلتیکو مادرید مقابل چلسی، از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شده بود، ابراز تاسف کرد.   با این وجود، او اکنون تاکید کرد که چنین صحبت هایی انجام نداده و هرگز از عملکردش در اتلتیکو مادرید ناراحت نیست.
او به خبرنگاران گفت:" غیرممکن است من چنین صحبت هایی در مورد اتلتیکو انجام بدهد. چطور ممکن است در مورد تیمی که همه چیز به من داد، این طور صحبت کنم؟ باید مراقب باشم و تنها در مورد چیزهایی که باید، صحبت کنم."
کاستا که فصل گذشته با اتلتیکو قهرمان لالیگا شد، می خواهد با چلسی به دستاوردهای بیشتری برسد:" می دانم که همیشه نمی توانم گل بزم اما باید تلاشم را بکنم. باید از شرایط بدنی بهتر شوم. امیدوارم بتوانم به جام های بیشتری برسم و شخصا، تلاش می کنم تا بهتر شوم."

منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد