کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لمپارد: از آینده خبر ندارم؛ همه چیز بسته به نظر منچسترسیتی است

فرانک لمپارد گفته فعلا خبری از آینده اش در سیتی ندارد.
هافبک افسانه ای چلسی طی دو بازی برای سیتی، دو گل به ثمر رسانده که شامل گل تساوی بخش او برابر تیم سابقش هم می شود.   در روزهای اخیر گمانه زنی ها حاکی از آن بوده که احتمالا قرارداد لمپس با سیتی تمدید خواهد شد، ولی به نقل از SoccerWay، این بازیکن 36 ساله اعلام کرده فعلا تمرکزش روی قراردادش تا ژانویه خواهد بود:

"کاملا ساده است. تا ابتدای ژانویه قرارداد دارم و فعلا شرایط همین است. وقتی حدود 6 هفته قبل به سیتی قرض داده شدم، تا ژانویه امضا کردم و همین گونه هم خواهد بود. تمایل ندارم بیش از حد بی صبری نشان دهم. این مساله در حیطه وظایف من نیست و مسلما در وهله اول، تصمیم باشگاه خواهد بود."

لمپارد همچنین گفته نمی داند چه رخ خواهد داد و فعلا تمرکزش روی عملکردش می باشد: 

"این صحبت ها و شایعات، از زمان گلزنی ام در ابتدای هفته، شروع شده است. به نظرم مساله مورد اهمیت برای من، تمرین مناسب، بازی خوب در صورت ایجاد فرصت و سپس انتظار آینده است. تا ژانویه با این باشگاه قرارداد بسته ام و این تمام آن چیزی است که فعلا می توانم بگویم و صادقانه بگویم نمی دانم چه خواهد شد. همه چیز بسته به نظر منچسترسیتی است."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد