کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ونگر: از چلسی انتقام خواهیم گرفت

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال پیش از دیدار یکشنبه تیمش مقابل چلسی از شاگردانش خواست که انتقام شکست 6-0 فصل پیش مقابل آبی های لندن را بگیرند.



 دو تیم چلسی و ارسنال روز یکشنبه ساعت 17:35 به مصاف هم میروند.



 

فصل گذشته آبی ها با گل‌های ساموئل اتوئو، آندره شورله، ادن آزارد،محمد صلاح و دو گل اسکار موفق شدند در هزارمین حضور ونگر روی نیمکت آرسنال، 6-0 پیروز شوند. آرسنال برای آن بازی مصدومین زیادی داشت ولی ونگر مسئولیت شکست را بر عهده گرفت.

او گفت: " اشتباه من بود. چلسی در آن روز ترسناک بود. فرصت آن را داریم که جبران کنیم و مطمئنم که می‌توانیم. فوتبال از تاریخ ساخته نشده است، بلکه فوتبال از نمایش خوب و نتیجه ساخته شده است و این چیزیست که برای بازی بعدی حساب خواهد شد."

ونگر سپس راجع به رقابت با مورینیو گفت: "این بازی، رقابت بین دو مربی نیست بلکه رقابت بین دو باشگاه است."

سرمربی توپ‌چی ها همچنین مدعی شد که فابرگاس، هافبک چلسی پیش از پیوستنش به این تیم قصد داشته که به آرسنال بازگردد. او گفت: " نمی‌خواهم در این باره داستان بزرگی درست کنم ولی قطعا اینطور بود. من در اوایل 2014 مطمئن بودم که این انتقال رخ خواهد داد و تنها منتظر توافق نهایی بودم. مستقیما با او صحبتی نکردم. می‌دانستم که ممکن است به چلسی برود. هر کسی این آزادی را دارد که هر جا می‌خواهد برود. وقتی او به بارسلونا رفت، ما اوزیل را خریدیم. به یک بازیکن هجومی نیاز داشتیم. وقتی فابرگاس به کارنامه اش نگاه می‌کند، می‌بیند که من و آرسنال تاثیر بسیار مثبتی روی او داشته ایم. مشکلی با او ندارم. شخصیتی است که دوسش دارم و همچنین عاشق فوتبالش هستم. اینجا همه به سسک احترام می‌گذارند و می‌خواهم از او استقبال لازم بشود."



منبع: ورزش سه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد