کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کمپانی: اهمیتی به نتایج چلسی نمی دهم

 ونسان کمپانی گفته پیش افتادن چلسی در جدول لیگ برتر انگلیس در همین ابتدای فصل، برایش مهم نیست.
تیم بدون شکست ژوزه مورینیو اکنون پنج امتیاز بیشتر از سیتی دارد و خود سیتی هم با دو امتیاز کمتر از ساوتهمپتون رده دومی، در جایگاه سوم جدول لیگ جزیره جای گرفته است.  تنها امتیازاتی که آبی ها طی فصل جدید از کف داده اند، در اتحاد و با گل تساوی بخش فرانک لمپارد، بوده است. 
 
کاپیتان پرقدرت سیتی زن ها اهمیتی به اختلاف حاصل شده بین آنها و چلسی نمی دهد و در مصاحبه با Sky Sports، ادعا می کند فصول گذشته هم آنها توانسته اند چنین فاصله هایی را جبران کنند:

"نمی توانم بگویم شخصا توجه چندانی به نتایج چلسی می کنم. وقتی برای اولین بار در سال 2012 قهرمان لیگ شدیم، در فاصله شش یا هفت بازی به پایان لیگ، اختلافی 9 امتیازی با صدر جدول داشتیم. سال گذشته هم آرسنال در ماه فوریه، شش یا هفت امتیاز بیشتر از همه داشت و در رده نخست بود، ولی رقابت در نهایت بین ما و لیورپول خلاصه شد. دلایل بسیاری وجود دارد که چندان به رسیدن به چلسی فکر نمی کنم."

سیتی توانست هفته گذشته با پیروزی مقابل هال، اولین بردش در 4 بازی لیگ برتر را ثبت کند و مرد بلژیکی سابق هامبورگ معتقد است تیم در حال برگشت به شرایط آرمانی است:

"بازی های خارج از خانه در لیگ برتر فوق العاده مشکل اند. بازی بعدی مان در هم استون ویلا است. هر بازی احتمال شکست می رود، ولی این همان چیزی است که لیگ برتر را جذاب می کند. فقط روی نحوه بازی خودمان فکر می کنم و به نظرم در مسیر درستی قرار داریم. این مهم ترین مساله برایمان است."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد