کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: از ونگر عذرخواهی نمی کنم

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، اعلام کرد به دلیل دادن لقب "متخصص ناکامی" به آرسن ونگر در فصل گذشته، از او عذرخواهی نخواهد کرد.



آقای خاص با اشاره به 9 سال ناکامی سرمربی توپچی ها در رسیدن به جام، او را متخصص ناکامی توصیف کرده بود.


  



مورینیو فصل گذشته بارها گفته بود که تیمش را مدعی قهرمانی نمی داند و ونگر در مورد دلیل این اظهارنظرها، اعلام کرد که احتمالا سرمربی چلسی از ناکامی می ترسد. آقای خاص در پاسخ و در اشاره به 9 سال ناکامی سرمربی توپچی ها در رسیدن به جام، او را متخصص ناکامی توصیف کرده بود.
اما در آستانه دیدار دوباره دو تیم در لیگ برتر، مورینیو اعلام کرد دلیلی برای عذرخواهی نمی بیند:" دلیلی برای عذرخواهی نمی بینم. من آن ماجرا را فراموش کردم و اکون تنها به آینده می کنم. به خاطر چنین اتفاقاتی دلیلی برای عذرخواهی وجود ندارد.
آدم های باهوش، دلیلی برای اینکار نمی بینند. تمام، بگذریم و اجازه بدهید به یک دیدار دیگر که یک مسئولیت بزرگ برای ماست، فکر کنیم.
ما هدایت دو تیم بزرگ لندن را برعهده داریم و مسئولیم که برای میلیون ها هوادار تیم های مان، نتایج خوبی کسب کنیم. بنابراین مشکلی وجود ندارد."

چلسی فصل گذشته توانسته بود آرسنال را در استمفوردبریج با نتیجه 6-0 شکست بدهد اما مورینیو تاکید کرد که دیگر به آن نتیجه فکر نمی کند و تنها به دنبال پیروزی در بازی بعدی است:" 6-0 نتیجه ای است که هر 50 سال یک بار رخ می دهد. من مقابل آرسن ونگر؟ فکر نمی کنم بازی یک در مقابل یک من و او جذابیتی داشته باشد. چلسی مقابل آرسنال بازی می کند و آنچه در گذشته رخ داده، دیگر گذشته است. بازی کردن مقابل یک تیم خوب، دشوار است.
انتظار یک دیدار دشوار را می کشم. آنها همیشه حریف دشواری هستند اما ما فارغ از اینکه تیم حریف، چه تیمی است، به دنبال پیروزی هستیم."



منبع : ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد