کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فرناندو تورس: حضور در سن سیرو مایه افتخار است؛ اتلتیکو مادرید همیشه در قلب من می ماند

فرناندو تورس اذعان می کند که از حضورش در ایتالیا خوشحال است.

به گزارش فوتبال ایتالیا، فرناندو تورس برای بهبود کارش از باشگاه چلسی به میلان منتقل شد. او سابقه حضور در تیم های اتلتیکو مادرید و لیورپول را نیز دارد.  


مهاجم 30 سال می گوید: "میلان برای من مانند زمان حضورم در اتلتیکو است. دمیتریو آلبرتینی مرا تشویق کرد که به ایتالیا بیایم و سرنوشتم این شد که حالا در سن سیرو باشم. من همواره میلان را ستایش کرده ام، شاید آمدن من به این جا به تعویق افتاد اما در نهایت وارد سن سیرو شدم.


این واقعیت است که من همه چیز را با اتلتیکو مادرید به دست آوردم و همیشه قلبم برای آن ها می تپد، من افتخار می کنم که پیراهن این تیم را پوشیده ام و از آن دفاع کرده ام. به خاطر آن که پیشرفت کنم باشگاه را ترک کردم و به تیم دیگری رفتم، اما خانه من ویسنته کالدرون است."


تورس در مورد فصل جدید با میلان گفت: " این طبیعی است که برخی از هواداران نگران باشند، به دلیل آن که بسیاری از بزرگان این تیم را ترک کرده اند، اما در حال حاضر بازیکنانی هستند که افتخار می کنند برای میلان توپ می زنند."


منبع:طرفداری

نظرات 1 + ارسال نظر
helen شنبه 12 مهر 1393 ساعت 22:31 http://persianblog-ir.uk.to

از ته دل،
*عیدت مبارک*
موفق باشی و سربلند
5618

به شما هم چنان دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد