کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیگرینی: کم کم نگران می شدم؛ برای مقابله با تیمی مثل چلسی باید همیشه پیروز شوید

مانوئل پیگرینی بعد از کسب پیروزی دیر هنگام 2-0 تیمش مقابل استون ویلا و حفظ فشار روی چلسی صدر نشین، نفسی آسوده کشید.
سرانجام یایا توره و سرخیو آگوئرو مقاوت سرسختانه استون ویلا را شکستند و موقتآ به رده دوم جدول صعود کرده و به فاصله دو امتیازی چلسی رسیدند که فردا باید مقابل آرسنال بازی کند.
  
سرمربی سیتیزن ها اذعان کرد که با گذشت دقایق پایانی در ویلا پارک، نگرانی وی نیز شروع می شد اما تأکید کرد که به توانایی بازیکنانش برای دستیابی به موفقیت ایمان داشته است.

بنا به گزارش Sky Sports، پیگرینی که در نیمه دوم کاملاً تیمش بر بازی مسلط شده بود و در مجموع 25 شوت به سمت دروازه داشت، گفت: "من کم کم فکر می کردم که امروز هم روز ما نخواهد بود. وقتی تنها 8 دقیقه به پایان بازی باقی مانده باشد، شما کمی نگران می شوید، اما من ایمان داشتم که یکی از آن موقعیت ها تبدیل به گل خواهد شد چرا که ما بازیکنان مهمی برای انجام این کار داریم.

من به بازیکنانم گفتم که در ماه می شما یا تنها با یک امتیاز قهرمان لیگ خواهید شد یا آن را از دست خواهید داد، بنابراین هر امتیازی که در این مسیر جا بگذارید کار را سخت تر خواهد کرد. بازیابی  امتیازات در مقابل تیمی مثل چلسی بسیار سخت است، و تنها راهش این است که در تمام بازی ها پیروز شوید."

نظرات 1 + ارسال نظر
helen یکشنبه 13 مهر 1393 ساعت 15:20 http://persianblog-ir.uk.to

از ته دل،
*عیدت مبارک*
موفق باشی و سربلند
1515

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد