کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ارائه پیشنهاد 25 میلیون پوندی رئال مادرید به چلسی برای انتقال رامیرز در ژانویه

انجلوتی هنوز هم خواهان رامیرس است .



آنجلوتی آماده است تا با ارائه یک پیشنهاد 25 میلیون پوندی به چلسی، هافبک برزیلی این تیم را به خدمت بگیرد.


  

خوزه مورینیو بدون شک تیم پر شوری را در این فصل آماده کرده است، به طوری که تا به اینجا با قدرت در صدر جدول لیگ جزیره قرار گرفته و دیروز نیز موفق شد آرسنال شکست دهد، اما در تمام این پیروزی ها رامیرز نقش کمرنگی را ایفا کرده است.

مورینیو همیشه نشان داده که از بازیکنانی که قصد ندارد استفاده کند، بهره تجاری می برد، این موضوع به نظر می رسد در حال حاضر برای هافبک 27 سال و برزیلی تیمش صادق است.

باشگاه چلسی بیش از 100 میلیون پوند تنها از فروش خوان ماتا، داوید لوئیز و لوکاکو به دست آورد. پولی که به وسیله آن توانست خیلی راحت سسک فابرگاس، دیگو کاستا و یا فیلیپه لوئیز را به ترکیبش اضافه کند و حال به شکل فوق العاده ای از وجود آن ها بهره ببرد، و در حال حاضر شاید قرعه به نام رامیرز بیافتد که باز هم با فروش او جیب و بانک چلسی پر از پول شود.

رامیرز در 4 فصل اول خود که در باشگاه چلسی بود، موفق شد برای این تیم 195 بازی به میدان برود، اما در این فصل تنها 2 بار در ترکیب قرار گرفته است و نمانیا ماتیچ به خوبی وسط زمین را برای مردان مورینیو بیمه کرده است.

کارلو آنجلوتی زمانی که در چلسی حضور داشت با رامیرز کار کرده است، به نظر می رسد ژانویه کارلتو سامی خدیرا را در ترکیبش نداشته باشد و از همین رو باید به فکر جانشینی برای هافبک آلمانی اش باشد، او در تابستان موفق نشد ژابی آلونسو را نیز در تیمش حفظ کند و این هافبک راهی بایرن مونیخ شد تا زیر نظر پپ گواردیولا کار کند.



منبع: طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد