کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ادعای مترو: تلاش مورینیو برای انتقال دنی آلوز در ماه ژانویه

با توجه به گزارش ها در کشور انگلیس، خوزه مورینیو در ماه ژانویه برای خرید آلوز تلاش می کند.



روزنامه مترو در نسخه انگلیسی خود گزارش داده مبنی بر این که خوزه مورینیو فکر می کند با انتقال دانی آلوز در ماه ژانویه می تواند خط دفاعی خود را بیش از پیش مستحکم کند.


 


مدافع برزیلی آینده نا معلومی در نیوکمپ دارد، او نمی داند که تابستان آینده جایی در تیمش دارد یا خیر. به همین دلیل تعهد مورینیو و تصمیمش برای اضافه کردن آلوز به ترکیب تیم، می تواند خبر خوبی برای مدافع راست بارسلونا باشد.

آلوز در تابستان امسال تا آستانه خروج از باشگاه پیش رفت، اما بنا بر دلایلی سرانجام در تیمش باقی ماند. با وجود این که او بارها تاکید کرده که دوست دارد در نیوکمپ بماند، اما امکان دارد تصمیمش تغییر کند و به تیم دیگری برود.

او نیز چند روز پیش در مصاحبه ای اعلام کرده بود که امکان دارد فصل آینده در لیگ برتر انگلستان بازی کند. باشگاه چلسی می تواند یک قسمت جذاب از سریال زندگی حریفه ای دنی آلوز باشد.او می تواند در کنار هم وطن های خود، بازیکنانی مثل رامیرز، ویلیان و اسکار بازی کند.

مورینیو در حال حاضر ایوانوویچ را در سمت راست خط دفاعی اش دارد که بسیار خوب بازی کرده است، به نظر می رسد اگر دنی آلوز به لندن برود، در پست هافبک برای چلسی کار کند.


منبع: طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد