کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فابرگاس: ازگواردیولا و هواداران بارسا ناراحت نیستم

سسک فابرگاس، ستاره چلسی، تاکید کرد که هیچ احساس بدی نسبت به هواداران بارسا یا پپ گواردیولا ندارد.



فابرگاس در خصوص دوران خود در بارسا و گواردیولا سخن گفت.


 

فابرگاس بعد از 8 فصل حضور در آرسنال، در تابستان 2011 به بارسا برگشت اما در اولین فصل حضورش در نوکمپ، نتوانست جایگاهی ثابت در تیم گواردیولا پیدا کند و این شرایط در فصول بعدی با هدایت تیتو ویلانووا و جراردو مارتینو هم ادامه پیدا کرد و این مسئله موجب شد تا در این تابستان به چلسی بپیوندد.
اما او تاکید کرد که از تصمیمش برای بازگشت به بارسا پشیمان نیست و از هوادارانی که او را هو کردند، کینه ای به دل ندارد. فابرگاس به مارکا گفت:" رویای من، بازی کردن برای بارسا بود و می خواستم آن را تجربه کنم. اهمیتی نمی دهم که خوب پیش رفت یا نه. اهمیتی نمی دهم که بقیه چه فکری می کنند. وقتی از بارسا جدا می شدم، از آنچه به دست آوردم، راضی بودم؛ چند جام بردم، در کنار دوستانم بازی کردم و در آنجا با همسرم آشنا شدم.
لحظاتی بود که خیلی فوق العاده نبودند اما من خودم را آدم قوی ای می دانم. هرگز گریه نکردم یا احساس بدی نداشتم وقتی که بخشی از هواداران من را هو کردند."
او همچنین در مورد رابطه اش با پپ گواردیولا، گفت:" تنها چیزی که می توانم بگویم این است که سال فوق العاده ای را در کنار او سپری کردم. کاملا راضی بودم؛ فقط همین. من انتظاراتی داشتم که برآورده نشد اما زندگی همین است. احساس نمی کنم گول خوردم. در فوتبال، هیچ انتظاری از کسی ندارم."
او همچنین در مورد تفاوت فلسفه کاری مورینیو و گواردیولا، گفت:" البته من هر دو آنها را دوست دارم. هر سبکی ارزش احترام گذاشتن را دارد."



منبع: ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد