کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

عصبانیت چک از نیمکت نشینی در چلسی

این دورازه بان 32 ساله از نقشی که در حال حاضر به عنوان ذخیره کورتوآ در تیم دارد ناراضی است و اعلام کرده که اگر شرایطش در تیم تغییر نکند به باشگاه دیگری خواهد پیوست.
آی اسپورت- پیتر چک گفته که چنانچه دروازه بان دوم چلسی باقی بماند این باشگاه را ترک خواهد کرد. با توجه به این که خوزه مورینیو هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان از کورتوآ استفاده می کند،   چک فقط دوباره در این فصل توانسته برای چلسی بازی کند. چک از سال 2004 که از تیم رن فرانسه به چلسی پیوست، 10 فصل است که دروازه بان اول چلسی بوده است و گفته که آمادگی نشستن روی نیمکت را ندارد.
چک به رادیو چک گفت:" من هنوز با کسی صحبت نکرده ام. اما فکر می کنم که همه در چلسی من را انقدر خوب می شناسند که بدانند این شرایط برای من قابل تحمل نخواهد بود. با توجه به اینکه بازیهای ملی یورو 2016 را در پیش داریم، الان برای من زمان مناسبی نیست که روی نیمکت بنشینم. اگر شرایط برای من در چلسی تغییر نکند، من خودم باید این مسئله را حل کنم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد