کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

سسک فابرگاس: باید از رسانه ها دوری کنیم

سسک فابرگاس در مصاحبه ای که با آ. اس داشته، در مورد تیم ملی، ایکر کاسیاس و سایر مسائل صحبت کرده که باهم می خوانیم:

احساس کلی بعد از جام جهانی و شکست مقابل اسلواکی در مقدماتی یورو 2016: "در این مواقع باید بتوانیم خودمان از در انزوا قرار دهیم و از آنچه در رسانه ها گفته می شود، دور کنیم. اکنون بیش از هر زمان دیگری باید متحد باشیم.   برخی مسائل که خبرنگاران در رسانه ها منتشر می کنند، دقیقا برخلاف چیزی است که ما نیاز داریم. بعد از جام جهانی، فقط 3 بازی انجام داده ایم، اما انگار 20 بازی داشته ایم. در هر 3 بازی، شیوه متفاوتی پیش گرفته ایم. اکنون که نتایج برخلاف خواسته ما رخ داده، همه شروع به اظهار نظر کرده اند. فوتبال همیشه طبق پیش بینی ها نیست."


ایکر کاسیاس: "همه ایکر را می شناسیم و نیازی به صحبت اضافی نیست. همه خبرنگاران اهل مادرید، او را می شناسند. او قوی است و با تمام قوا از تیم دفاع می کند. او کاپیتان و هم تیمی فوق العاده ای است. وقتی اوضاع به نفع شما پیش نمی رود، شما هم طبق انتظارات ظاهر نمی شوید، ولی لازم نیست شرایط بیش از حد دراماتیک جلوه داد. او آنقدر باتجربه است که بتواند موقعیت را مدیریت کند. او آماده است و می داند که باید برای دیدار بعدی مان، بهتر شویم."


انتقادات: "ما مادرید را ترک کردیم و شما می توانید بازیکنانی را که مورد انتقاد قرار نگرفته اند را با فقط یک دست، بشمارید. بازی بدی داشتیم که دیگر باید به تاریخ بپیوندد و ما به ادامه راه بنگریم. همه چیز بیش از حد مورد کندو کاو قرار می گیرد، ولی کشور باید انتظاراتش را مدیریت کند."


لوکزامبورگ: "از آنها یک بازی دیده ایم. تیمی سازمان یافته هستند و از حمله ترسی ندارند. احتمالا نسبت به بازی با اسلواکی فضای بیشتری در اختیار خواهیم داشت. باید بتوانیم خط حمله مان را به خوبی اداره کرده و در خط دفاع هم منسجم ظاهر شویم."


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد