کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ونگر:عذر می‎خواهم اما مورینیو مرا تحریک کرد

مربی آرسنال ضمن عذرخواهی بخاطر درگیری با مورینیو، همچنان معتقد است که در آن صحنه، آقای خاص به وی طعنه زده بود.



ونگر به خاطر درگیری با مورینیو عذرخواهی کرد

 

 


آرسنال و چلسی هفته گذشته در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن، یک بازی حساس و پرتنش را برگزار کردند که به برتری 2-0 آبی های لندنی انجامید. اما اتفاق مهم این بازی، درگیری مورینیو و ونگر بود.

مربیان دو تیم در صحنه ای که گری کیهیل روی سانچس خطای بدی مرتکب شد، با یکدیگر گلاویز شدند. شروع کننده این درگیری، البته آرسن ونگر بود.

وی امروز به "تله فوت" گفت: "این درگیری کمی بیش از حد مهم جلوه داده شد. من هرگز وارد منطقه مربی چلسی نشدم. البته نباید چنان رفتاری را از خودم بروز می دادم. من بخاطر انجام هرگونه رفتار خشونت آمیز در زمین فوتبال متاسفم و از این بابت عذرخواهی می کنم. با این حال مورینیو در آن صحنه به من طعنه زد و مرا تحریک کرد."

مورینیو و ونگر سال هاست که رابطه خوبی با یکدیگر ندارند و مربی پرتغالی، سال گذشته ونگر را متخصص شکست نامیده بود. او هرگز بخاطر این اظهارنظر عذرخواهی نکرد و در پایان بازی هفته گذشته نیز گفت:" مردم همه چیز را در تلویزیون دیدند. تصاویر خود گویای خیلی چیزها هستند."


منبع: ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد