کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کورتوا: مصدومیتم جدی نیست

تیبو کورتوا، دروازه بان چلسی از تصمیم باشگاه مبنی بر بازی دادنش با وجود مصدومیت خطرناکش از ناحیه سر در جریان دیدار تیمش مقابل آرسنال حمایت کرد.

گلر بلژیکی در جریان این دیدار، پس از برخورد شدید با الکسیس سانچس، دچار مصدومیت شد و جای خود را به پتر چک داد.  از چلسی انتقادات زیادی می‌شود که این مصدومیت ممکن است برای سلامت بازیکن خطرناک باشد ولی کورتوا، به حمایت از تصمیم باشگاهش پرداخت.


او گفت:" فکر می‌کنم پزشک تیم خوب کار کرد. او از من سوالاتی که لازم بود پرسید و من به سرعت پاسخ می‌دادم بنابراین احساس بدی نداشتم و لازم نبود زمین را ترک کنم. هوش و حواسم مشکلی نداشت فقط ضربه خورده بودم. سردرد یا اینچنین چیزی نداشتم ولی بعد از چند دقیقه، حالم بدتر و بدتر شد. سپس احساس سرگیجه کردم و دیگر توپ را نمی‌دیدم و بعد از آن کمی خون از گوشم آمد. پس از اینکه این وضعیت را دیدم، از زمین خارج شدم. می‌دانم که باید مراقب بود ولی واقعا به هوش بودم و مشکلی از بابت ادامه دادن نخواهم داشت."


منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد