کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لمپارد: از درخشش در اتحاد تعجب کردم

 اسطوره باشگاه چلسی می گوید انتظار نداشته است به سرعت با ترکیب منچستر سیتی هماهنگ شود.



 لمپارد از طرف هواداران سیتی به عنوان بازیکن ماه انتخاب شد.



 


به گزارش اسکای اسپرتس، فرانک لمپارد پس از درخشش در برابر تیم سابقش و گل های تاثیرگذاری که در بازی با شفیلد ونزدی و هال سیتی به ثمر رساند، از طرف طرفداران منچستر سیتی به عنوان بازیکن ماه باشگاه، شناخته شد. وی در این باره به وب سایت سیتیزن ها گفت:

"اگر پیش از این کسی به من می گفت که در اولین ماه کامل بازی در من سیتی، به عنوان بازیکن ماه انتخاب می شوم، خیلی سخت باورش می کردم. شکست دادن جیمز میلنز و دیوید سیلوا برای کسب این عنوان، واقعا باعث خوشحالی من است. به خصوص جیمز که شروع فوق العاده ای در این فصل داشته است و هیچوقت به حد شایسته، مورد تحسین قرار نگرفته است. اگرچه منظور من هواداران سیتی نیستند، آنها به خاطر آن چه که میلنر به تیم می دهد، سپاسگزار وی هستند."

"سالها در برابر اسپرز بازی کرده ام و دیدار در برابر آنها، همیشه بازی بزرگی در چلسی بود. فکر می کنم تاتنهام بالا بیاید و فصل را در جمع 6 تیم برتر به پایان برساند. آنها شاید کمی در دوره تغییرات باشند اما من تحت تاثیر مربی تاتنهام قرار گرفته ام که در ساوتهمپتون دوران خوبی داشت. او اگر بتواند همان نقش را در اسپرز ایفا کند، آنها نتیجه خیلی خوبی می گیرند."



منبع: طرفداری

نظرات 3 + ارسال نظر
سهیل جمعه 25 مهر 1393 ساعت 10:33

سعید برا من پیغامی نیومده ا یاهو مسینجر برام بفرس

مطمئنی ؟؟؟ از یاهو نمیتونم بفرستم . دوباره به ای دیت میفرستم

hadi جمعه 25 مهر 1393 ساعت 08:56

سهیل جمعه 25 مهر 1393 ساعت 08:37

خیلی دلم براش تنگ شده

اره . منم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد