کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تورس: مورینیو عامل جدایی من از چلسی نبود

مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال آث میلان گفت: بر خلاف شایعات مورینیو عامل جدایی‌ام از چلسی نبود.



فرناندو تورس امسال از تیم چلسی جدا شد و به صورت قرضی به تیم آث میلان پیوست، همین جابه‌جایی شایعاتی را به همراه داشت. عده ای شایعه ساخته اند که این مهاجم اسپانیایی با خوزه مورینیو اختلاف داشت و به همین دلیل از چلسی جدا شد.

 



تورس در واکنش به این شایعه ها تاکید کرد: برخلاف برخی شایعات رابطه خوبی با مورینیو داشتیم و احترام متقابل بین ما وجود داشت.

وی ادامه داد: من همیشه با مورینیو درباره آینده ام صحبت می کردم. حتی دوست داشتم که همچنان در لندن بمانم و برای چلسی بازی کنم، اما خودم دوست داشتم که تجربه جدید داشته باشم.

تورس گفت: در چنین شرایطی بودم که یک روز از باشگاه میلان با من تماس گرفتند و من که منتظر چنین پیشنهادی بودم و خیلی سریع درخواست میلانی ها را قبول کردم راهی این تیم شدم.

مهاجم اسپانیایی ادامه داد: می خواستیم تغییری در زندگی ورزشی‌ام داشته باشم و به همین دلیل احساس کردم که میلان می تواند این هدفم را تضمین کند. علاوه بر میلان پیشنهادهای دیگری نیز داشتم، اما در میان پیشنهادها احساس کردم که میلان خواهان واقعی من است.



منبع:خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد