کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آنته سیمونزا، سرمربی ماریبور: چلسی بهترین تیم انگلستان است اما ما ذهنیت پیروزی داریم

سرمربی ماریبور از تیم چلسی تمجید کرد و این تیم را بهترین تیم انگلستان نامید.


 آنته سیمونزا، سرمربی تی ماریبور پیش از دیدار امشب تیمش مقابل چلسی در چمپیونزلیگ، در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شده و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.


 

 


بنا به گزارش سایت UEFA، شیمونزا گفت: "ذهنیت ما این است که پیروز شویم و یک بازی هجومی ارائه کنیم. ما همیشه تلاش می کنیم تا پیروز شویم، اما بدون فکر و برنامه فشار نخواهیم آورد. می خواهیم جنبه مثبت خود و جنبه منفی آنها را پیدا کنیم - و امیدوارم که نتیجه بگیریم.

چلسی تیم بسیار رقابت طلبی است و در تمام دقایق و ثانیه های بازی می جنگد. آنها می دانند چکار کنند و نتایجشان نیز نشان می دهد که چقدر تیم رقابتی هستند. می دانیم که پیدا کردن نقطه ضعف آنها بسیار دشوار خواهد بود اما نهایت تلاش خود را خواهیم کرد تا آن را پیدا کنیم.

دیگو کوستا مصدوم است، اما آنها بازیکنان دیگری دارند. چلسی در حال حاضر بهترین تیم انگلستان است. دیدن نحوه آماده سازی آنها، سرگرم کننده خواهد بود. اینکه چگونه خود را برای ما آماده می کنند. آنها ما را خیلی خوب می شناسند؛ ما هم آنها را خیلی خوب می شناسیم. باید صادق باشیم و بگوییم که چلسی مدعی است، اما ما هم اهداف خود را داریم. یک نتیجه مثبت. یک برد؟ چرا که نه. ما باید در بالاترین سطح خود باشیم تا به آن دست پیدا کنیم.

می دانیم که چلسی و ژوزه مورینیو در بالاترین سطح ممکن هستند. چلسی همیشه برای هر رقیبی به طور انحصاری آماده می شود و این کیفیتی ویژه به آنها می بخشد. هر تیمی نقاط قوت و ضعف خود را دارد و چلسی هم مستثنی نیست، اما نقاط قوت آنها خیلی بیشتر از نقاط ضعفشان است. ما سعی خواهیم کرد تا طوری بازی کنیم که کار  برای آنها آسان نباشد."




منبع: طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد