کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی 6_0 ماریبور/ جشواره گل در شب مصدومیت رمی

چلسی در ورزشگاه خانگی خود به یک پیروزی پر گل دست یافت



اختصاصی سایت، ابی های لندن در خانه موفق شدند تیم ماریبور را شش تایی کنند. چلسی با این برد 7 امتیازی شد و صدر نشینی خود را تثبیت کرد.


 

 


تیم فوتبال چلسی شب گذشته از ساعت 22:15 در ورزشگاه استمفورد بریج پذیرای ماریبور بود که این دیدار در نهایت با برد 6_0 میزبان به پایان رسید .


شیرهای لندن که بازی قبل خود در استمفورد بریج را با نتیجه 1_1 به پایان رسانده بودند تنها به پیروزی در این دیدار فکر میکردند.

چلسی این دیدار را در حالی اغاز کرد که چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت انها تغییراتی را در ترکیب خود لحاظ کرده بودند . که از مهمترین تغییرات میتوان به حضور پیتر چک ، لوئیک رمی و کورت زوما در ترکیب ثابت تیم اشاره کرد. ابی های لندن بهترین مهاجم خود یعنی دیگو کاستا را در ترکیب خود نداشتند اما گل زنی لوئیک رمی جانشین، و دروگبا اجازه نداد که نوک حمله چلسی احساس ضعف کند. و چلسی موفق شد به یک پیروزی پر گل برسد و خودش را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی نشان دهد.


چلسی که این روزها در بهترین فرم خود قرار دارد کار را طوفانی اغاز کرد و حملات زیادی را بر روی دروازه ماریبور ترتیب داد و در نهایت موفق شد در دقیقه 13 بازی توسط لوئیک رمی به گل اول خود برسد . اما شانس زیاد هم با رمی یار نبود و این بازیکن در دقیقه 16 بازی از ناحیه کشاله ران مصدوم شد و جای خود را به دیدیه دروگبا مهاجم کهنه کار چلسی داد.


دروگبا برای زدن اولین گلش در این بازی و دومین گل چلسی تنها به هفت دقیقه زمان نیاز داشت و این بازیکن سیه چرده در دقیقه 23 از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کرد . تا تیم میزبان برای دومین بار از خریف خود پیش بیوفتد.


 در دقیقه 30 چلسی یک گل مورینیویی به ثمر رساند. در حالی که ماریبور صاحب ضربه کرنر شده بود چند ثانیه بعد روی یک ضد حمله سریع گل خورد. هازارد توپ را برای فابرگاس فرستاد و پاس او را تری در دهانه دروازه قطع کرد و گل سوم چلسی را ثبت کرد . تا مردان مورینیو کار را در نیمه اول به سه گل به پایان برسانند.


در نیمه اول بازی اتفاق دیگری رخ داد.


در نیمه دوم ماریبور کمی به خود امد و حملاتی را روی دروازه چلسی انجام داد اما هیچ یک از انها به نتیجه نرسید. چلسی حملات خودش را ادامه داد تا اینکه در دقیقه 54 مدافع ماریبور به اشتباه دروازه خودشان را باز کرد تا خیال چلسی از بابت پیروزی در این دیدار راحت شود. اما ده دقیقه بعد ماریبور صاحب یک ضربه پنالتی شد که پنالتی انها به تیر دروازه میزبان خورد و بدین ترتیب دروازه میزبان بسته ماند. تیم میهمان حتی از روی نقطه پنالتی هم نتوانست گل زنی کند.


اما این پایان کار برای ابی های لندن نبود انها دو بار دیگر توسط فوق ستاره خود ادن هازارد دروازه حریف را باز کردند هازارد یک بار در دقیقه 77 از روی نقطه پنالتی و بار دیگر در دقیقه 89 با یک ضربه پای راست پاس ناتان اکه را به گل تبدیل کرد تا دومین گل خود در این دیدار و ششمین گل چلسی را به ثمر رسانده باشد.


حاصل نیمه دوم سه گل دیگر برای چلسی بود و تیم میهمان نتوانست دروازه چک را باز کند و این دیدار در نهایت 6_0 به پایان رسید.



سایـــــــــر آمار بازی را مشاهده میکنیــــــــــــــــد:

















جدول گروه G :




نمرات بازیکنان دو تیم:





تصاویری از بازی:






نظرات 7 + ارسال نظر
شایان چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 19:38

افرین به این بازیکنهای خوب و با انگیزه

رضا عباسی چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 19:36

تبریک میگم . خیلی خوب بازی کردیم و بردیم

Hazard چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 15:13

سلام خسته نباشید.خواهش میکنم گلهای HD بازیرو برای دانلود بزارید ممنون

دانلود خلاصه دیدار چلسی 6-0 ماریبور کیفیت HD720P

http://uploadboy.com/8js86vwgvn01.html

آرش چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 09:51

پیروزی چلسی به همه تبریک به امید اینکه این نتیجه را در بازی مقابل منچسترهم تکرار کننیم

حسین چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 09:20

پیروزی چلسی به همه بچه ها تبریک

hadi چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 09:19

برد عالی بود به همه بچه ها تبریک.

Saeed m.h چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 01:34

تبریک به همه دوستان عزیز . برد دل چسبی بود. فقط نگرانم به خاطر مصدومیت رمی . بازی با یونایتد دو تا مهاجم خوبمون نیستن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد