کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دروگبا: خوشحالم شروع گلزنی ام برای چلسی با پنالتی بود

ستاره ی ساحل عاجی، شب گذشته اولین گلش را پس از جدایی از چلسی در سال 2012 به ثمر رساند. پنالتی زن اول چلسی هازارد بود ولی او به دروگبا اجازه داد تا پنالتی را بزند



دیدیه دروگبا، مهاجم باتجربه چلسی، از اینکه در بازگشت به تیم سابقش، بار دیگر از روی نقطه پنالتی برای موفق به گلزنی شد، ابراز خوشحالی کرد.


 

 


ستاره ی ساحل عاجی، شب گذشته اولین گلش را پس از جدایی از چلسی در سال 2012 به ثمر رساند. پنالتی زن اول چلسی هازارد بود ولی او به دروگبا اجازه داد تا پنالتی را بزند و آن را به گل تبدیل کند که البته این تصمیم با انتقاد مورینیو همراه بود.

دروگبا در مصاحبه با ITV گفت:" جدایی از چلسی با یک پنالتی بود و شروع دوباره به گلزنی نیز با یک پنالتی بود و این اتفاق زیبایی است. دو گل زودهنگام زدیم ولی متوقف نشدیم و به روند خوبمان ادامه دادیم تا اینکه نتیجه ی خوبی گرفتیم.

خوش شانس هستم که در این تیم بازی می‌کنم. می‌خواستم گل بزنم و از هازارد خواستم پنالتی را به من بدهد و او هم قبول کرد. این یک روحیه فوق‌العادست که در این تیم وجود دارد. گل‌ها را با هم تقسیم می‌کنیم و وقتی کسی گل می‌زند، همه خوشحال هستند. فکر می‌کنم دیگر بازیکنان نیز از اعتماد به نفس من خوشحال هستند."



منبع: ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد