کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لوییک رمی امیدوار به حضور در برابر منچستر یونایتد

مهاجم تیم چلسی اندکی پس از به ثمر رساندن گل اول تیمش برابر ماریبور مصدوم شد، اما با توجه به ادامه‌ی مصدومیت دیگو کاستا امیدوار است تا در برابر شیاطین سرخ، شانس دیگری برای درخشش پیدا کند.



ژوزه مورینیو تاکید می‌کند که دیگو کاستا بهترین گلزن خود را برای دیدار با منچستر یونایتد در اختیار نخواهد داشت. و حضور رمی برای این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد. رمی در دیدار برابر ماریبور مصدوم شد و از بازی بیرون رفت.


 

 


 این در حالی‌ست که لوییک رمی، پس از به ثمر رساندن اولین گلش در لیگ قهرمانان برای تیم جدیدش چلسی در پیروزی 0-6 این تیم برابر ماریبور، در دقیقه‌ی 13 به دلیل یک مصدومیت از ناحیه‌ی کشاله از زمین مسابقه خارج شد و حالا باید برای مشخص شدن وضع مصدومیتش، منتظر نتیجه‌ی اسکن بماند. با این حال او خوش‌بین است که بتواند برای حضور در اولدترافورد به آمادگی کافی برسد.

«باید نتیجه‌ی اسکن را ببینیم. واقعاً امیدوار ام خیلی بد نباشد. خوشبختانه بازی را ادامه ندادم، چون مشکلی را احساس می‌کردم. فکر نمی‌کردم خیلی بد باشد، اما در ناحیه‌ی کشاله مشکلی را احساس می‌کردم. البته که ناامیدکننده است، چون من یک شانس بازی داشتم، به دلیل مصدومیت کاستا، اما نمی‌ترسم. فکر نمی‌کنم خیلی بد باشد. این یک بازی بزرگ خواهد بود، اما همه‌ی بازی‌ها سخت هستند. به‌خصوص این‌یکی، چون در برابر یک حریف خوب است. اما سعی می‌کنم هر چه سریع‌تر بهبود پیدا کنم. قبل از گل هم زیاد احساس راحتی نمی‌کردم، عضله‌ی پایم کمی گرفته بود، برای همین ترجیح دادم از زمین بیرون بیایم و بازیکن دیگری که در 100 درصد آمادگی است بازی کند.»



منبع: ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد