کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دروگبا:حال نوبت یونایتد است که از ما درس بگیرد

چلسی در خط حمله خود دچار مشکل مصدومیت مهره های اصلیش شده است و حضور رمی و کاستا در برابر یونایتد در هاله ای از ابهام قرار دارد.اما دروگبا معتقد است که هیچ نگرانی وجود ندارد.



 دروگبا معتقد است که او می تواند در این بازی به میدان رود و برای تیمش بدرخشد.



 

به گزارش ESPN، دیدیر دروگبا بعد از مصدومیت لویک رمی در بازی برابر ماریبور به میدان آمد و توانست از روی نقطه پنالتی به گل برسد تا سهمی در پیروزی پر گل تیمش در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

پیش از این نیز کاستا دچار مشکل شد و حضور دو مهاجم اصلی چلسی در بازی برابر یونایتد در ورزشگاه الدترافورد در هاله ای از ابهام قرار دارد.

وی به روزنامه دیلی میرور گفت: "این مربی است که تعیین می کند که چه کسی بازی کند، اما اگر از یک بازیکن بپرسند که دوست داری در ورزشگاه الدترافورد بازی کنی، باید بگویم که از این بابت خوش حال می شوم.

" من نمی توانم به صورت کامل بازی کنم، اما این گونه بازی ها به بهبودی من کمک خواهد کرد.

"ما در حال انجام یک کار بزرگ هستیم و می توانیم از تمامی این لحظات فوق العاده لذت ببریم. ما بسیار خوش شانسیم، و اگر من نیز شانس بازی کردن پیدا کنم می توانم از این احساس خوب لذت ببرم."

دروگبا هم چنین در مورد بازی برابر یونایتد چنین گفت: "یونایتد یک تهدید برای ماست، ما باید با تمام قدرت خود به آن جا برویم و باید بدانیم که منچستر یونایتد یک تیم بسیار خوب است.

"من به یک چلسی متفاوت باز گشته ام، استراتژیک ما تغییر کرده است، کیفیت بازی ما نیز تغییر کرده است اما ما هم چنان همانند گذشته بسیار قدرتمند و خوب هستیم..

"چلسی همیشه در این سطح است زیرا که بازیکنان قبل از ما این قدرت را ساخته اند، عادت به کسب جام کرده ایم،عادت به پیروزی در بازی های بزرگ نیز از خصوصیات ماست.

" این یک عادت بسیار خوب است،و حتی فکر می کنم زمانی که باز نشسته شوم نیز آن ها همین گونه خواهند بود.

" شاید در حال حاضر این یونایتد باشد که به یادگیری از ما نیاز داشته باشد،زمانی که من به این باشگاه آمدم گفتم که این جا یک جای بسیار خاص است زیرا ما در همان فصل اول توانستیم که قهرمان شویم.من نمیدانم که آیا چنین خصوصیتی در باشگاه های دیگر نیز وجود دارد یا نه اما ما همیشه برنده هستیم.

از همان ابتدا انتظارات بسیاری از ما بود.این همان میراثی است که من راجع به آن صحبت می کنم، شما در این باشگاه برنده خواهی شد."




منبع: طرفداری

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد