کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت: چلسی1_1 منچستریونایتد/ اشتباهات بازی با منچسترسیتی تکرار شد

در حساس ترین بازی هفته نهم دو تیم چلسی و منچستریونایتد از ساعت 19:30 در مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید.

چلسی که در این دیدار تیم برتر میدان بود در وقت های اضافه نیمه دوم امتیاز را با منچستر تقسیم کرد. مورینیو از دقیقه 75 شیوه تدافعی را به کار گرفت و در نهایت یونایتد با فشار زیاد به روی دروازه چلسی موفق شد به گل تساوی برسد.

کامل شد...
  

دیدار چلسی و منچستر از حساسیت ویژه ای برخوردار بود . چلسی به دنبال افزایش امتیاز خود با سایر رقیبان و منچستر به دنبال بهبود وضعیت خود در جدول انگلستان. هر دو تیم برای بردن بازی به میدان امده بودند اما در نهایت هر دو به یک امتیاز رسیدند و هیچ یک از دو تیم نتوانست سه امتیاز حساس این بازی را کسب کند.


چلسی که چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت(کاستا_ رمی_ رامیرس) و محرومیت(ازپیلیکوئتا) در اختیار نداشت با این ترکیب بازی خود را اغاز کرد:

کورتوا_ ایوانوویچ_ کهیل_ تری_ فلیپه لوئیز_ ماتیچ_ فابرگاس_ اسکار_ ویلیان_ هازارد_ دروگبا


منچستر یونایتد هم وین رونی را به دلیل محرومیت و فالکائو را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت با این ترکیب بازی را اغاز کرد:

دخیا - رافائل - اسمالینگ - روخو - شاو - بلیند - فلینی - یانوزای - ماتا - دی ماریا - فان پرسی



اوایل بازی دو تیم به دنبال محک زدن یکدیگر بودن و بازی هجومی را شاهد نبودیم . اما بعد از دقایقی این تیم میهمان بود که بازی را در اختیار گرفت و حملاتی را ترتیب داد اما هیچ یک به ثمر ننشست . در نیمه اول منچستر یک تک به تک را توسط فن پرسی از دست داد و جدی ترین موقعیت منچستر از دست رفت . البته این موقعیت با هنر نمایی کورتوا از منچستری ها گرفته شد . در دقیقه 41 هم دیدیه دروگبا یه موقعیت خیلی خوب را از دست داد او از داخل محوطه جریمه پاس اسکار را به پای دخیا کوبید تا چلسی نتواند به گل اول خود برسد. چلسی صاحب ضربه کرنری شد که در محوطه جریمه ایوانوویچ سرنگون شد و به زمین افتاد اما داور پنالتی تشخیص نداد ، بعد از بازی کارشناسان داوری این صحنه را پنالتی اعلام کردند که متاسفانه داور بازی این صحنه را خطا تشخیص نداده بود.  و نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شد.

در نیمه دوم این چلسی بود که صاحب توپ و میدان بود و موقعیت هایی را خلق کرد . در دقیقه 52 روی حرکت فوق العاده هازارد و یک و دوی  او با دروگبا بازیکن بلژیکی با دخیا تک به تک شد که هازارد نتوانست توپ را وارد دروازه کند و دخیا با یک فوق واکنش توپ را به کرنر فرستاد در ادامه همان کرنر وارد دروازه یونایتد شد . فابرگاس توپ را به روی دروازه فرستاد و دروگبا بایک ضربه سر عالی توپ را به تور رساند و گل اول چلسی را ثبت کرد.
پس از این گل بازی به شدت آرام شد و درحالی که انتظار می رفت یونایتد شدت حملات خود را بیشتر کند اما این چلسی بود که بازی را در اختیار گرفت و یکی دیگر از فرصت های خوب این تیم، ضربه از راه دور ویلیان بود که توسط دخیا مهار شد.

در ادامه دو مربی یک تعویض انجام دادند . مورینیو تیم را تدافعی تر کرد و ون خال تیم را تهاجمی تر . میکل برای چلسی وارد زمین شد و ویلسون برای یونایتد .

حملات یونایتد شدت گرفت  اما انها موفق به باز کردن دروازه چلسی نشدند. بعد از پایان 90 دقیقه قانونی داور مسابقه 4 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد . که در این زمانهای اضافه چلسی 10 نفره شد . ایوانوویچ با خطا بر روی دی ماریا کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی بیرون رفت. اما مهترین نکته این دقایق همین ضربه ازادی بود که یونایتد بدست اورد، دیماریا توپ را بر روی دروازه ارسال کرد فلینی بلند قامت ضربه سر را زد که کورتوا توپ را دفع کرد اما در برگشت فن پرسی با یه شوت محکم توپ را به تور دروازه رساند تا در دقیقه 93 بازی به تساوی کشیده شود . و در نهایت این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید.

این نتیجه برای هیچ یک از دو تیم سودی نداشت . چلسی با 23 امتیاز همچنان در صدر جدول است و با تیم دوم 4 امتیاز فاصله دارد و یونایتد با 13 امتیاز در رده هشتم جدول است.




سایــــــــــــــــر اطـــلاعــــات و آمـــــــــار بازی:



ترکیب دو تیم:




نمرات بازیکنان:






آمار و ارقام بازی:







جدول انگلستان(اخرین تغییرات):

نظرات 9 + ارسال نظر
سهیل دوشنبه 5 آبان 1393 ساعت 21:17

man hanozam migam chelsea bayad 3-0 mibord chelsea estegade nakard

فرگوسن دوشنبه 5 آبان 1393 ساعت 20:43 http://unitedfans.ir

چیشد از برد ۳ هیچ حرف میزدید! الان یک چیز دیگه ای اتفاق افتاده که! (((خخخخخ))))

ali.javan دوشنبه 5 آبان 1393 ساعت 15:35

mou fekr mikone k in tim hamun timi has k bishtare bazihasho 1-0 bord.
yek gol bzan vasta defa kon
k b nazare man tu in taghire sabke bazie timha aslan j nmide

هازارد یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 22:00

تبریک به یونایتد به چیزی که خواستن رسیدن . چون همون طوری که باید بازی میکردند کردند . ترسو نبودن . مورینیو مربی خوبیه اما این بازی اشتباه کرد .

رضا عباسی یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 21:58

خدایا . اخه چه دقیقه ای بود که گل خوردیم . ایوانوویچ اگه خطا نمیکرد هم کارت قرمز نمیگرفت هم اون موقعیت ایجاد نمیشد.

شایان یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 21:56

دمت گرم مورینیو خوب حالمون رو گرفتی . چرا تدافعی کردی اونم از دقیقه 70

حسین یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 21:55

اخه چی ضرورتی بود که بعد از گل دفاعی بازی کننید

Saeed m.h یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 21:54

متاسفم برای مورینیو و این تاکتیک های اشتباهش . خدایا ما رو از این دفاعی بازی کردن خلاص کن . میتونستیم با حمله کردن گل دوم رو هم بزنیم
اخه تیم هشتم جدول هم دفاع کردن داره . هیچی نبودن بخدا . فقط به تاکتیکهای خوزه . . .

خیلی عصبیم .

یا علی دوستان .

hadi یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 21:40

لعنت به این شانس!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد