کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لمپارد با حقوقی سنگین در من سیتی خواهد ماند

لمپارد با حقوق هفتگی ۱۹۰ هزار پوند در هفته، کل فصل را در من سیتی خواهد ماند.



مسئولین منچسترسیتی دستمزد لمپارد را افزایش دادند تا فوق ستاره ثابق چلسی را تا پایان فصل نگه دارند.



 

 



لمپارد که فصل گذشته حقوقی ۱۵۱ هزار پوندی در چلسی دریافت می کرد و بعد از گذشته یک دهه از این تیم جدا شد، و به نیویورک سیتی پیوست، به طور قرضی از ابتدای فصل جاری به من سیتی پیوست.

شیخ منصور مالک باشگاه من سیتی و نیویورک سیتی است و به همین دلیل لمپارد توانست با قراردادی قرضی راهی من سیتی شود. قرارداد قرضی او تا هفت ژانویه اعتبار دارد ولی حالا خبر می رسد که قرارداد او تا پایان فصل تمدید می شود و حقوق وی ۱۹۰ هزار پوند در هفته خواهد بود.

انتظار میرود بعد از پایان این فصل، لمپارد بالاخره راهی لیگ آمریکا شود.



منبع: 90

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد