کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اسکار: فابرگاس چلسی را به سطح دیگری برده است

اسکار از همبازی اسپانیایی اش تمجید کرده است .



هافبک برزیلی می گوید که فابرگاس با پاس های زیبایش این تیم را به سطح دیگری برده است . سس فابرگاس در بازی با کوئینز پارک با یک پاس عالی موقعیت گل برای اسکار ساخت.



 

 




اسکار به شبکه تلویزیونی چلسی گفت :" در بازی با کوئینز پارک سسک یک پاس زیبا به من داد . وقتی توپ از راه رسید من تصمیم گرفتم که شوت کنم و خوشیختانه توپ وارد دروازه شد . سسک به تیم کمک زیادی می کند . به همه با پاس های زیبایش کمک می کند .

امسال وارد تیم شده و عالی بازی کرده و بازی در کنار وی را دوست دارم . فصل پیش هم تیم قوی بودیم ولی امسال خیلی خوب بازی می کنیم و هر بازی به قصد برد وارد زمین می شویم . "



منبع:90

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا / مشهد سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 19:07

به به. چه وبلاگ زیبایی.
تبریک میگم. فوق العادس.امیدوارم کارتونو ادامه بدید.
از این به بعد من پای ثابت این سایتم

Saeed m.h: در خدمتتون هستیم . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد