کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

سخنان مورینیو پس از پیروزی مقابل لیورپول

چلسی موفق شد تا با برتری 2-1 بر لیورپول در ورزشگاه انفیلد جایگاه خود در صدر جدول را مستحکم تر کند.



پس از این پیروزی مورینیو در مورد بازی صحبت کرد.


 

 


لیورپول در این بازی ابتدا با گل امره جان پیش افتاد اما چلسی در ادامه، با گل های کیهیل و کاستا بازی را به نفع خود خاتمه داد.ژوزه مورینیو که از این پیروزی بسیار خوشحال به نظر می رسید به خبرنگاران گفت:" فشاری در آنفیلد حس نکردم. نیمه دوم خیلی راحت روی نیمکت نشسته بودم و بازی را نگاه می کردم. تیم من به قدری عالی بازی می کرد که به هیچ عنوان فشار ورزشگاه آنفیلد را روی خودم و تیمم حس نکردم."

وی ادامه داد:" فکر می کنم که لیورپول امروز برای پیروزی هر کاری انجام داد. آنها خوب بازی کردند اما چلسی تیم بهتری بود.در حال ساختن تیمی مثل تیم فصل 2004-2005 هستیم. آن تیم پی در پی قهرمان می شد، جام پشت جام.تیم فعلی یک تیم جدید با حال و هوایی جدید است. از کیفیت کنونی بازیکنانم بسیار راضی هستم.این تیم باید قهرمان شود و جام های مختلفی کسب کند تا نامش را در تاریخ ثبت کند."




منبع: ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد