کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیگرینی: نگران فاصله با چلسی نیستیم

مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی، پس از تساوی 2-2 تیمش مقابل کوئینزپارک رنجرز، تاکید کرد که به فاصله 8 امتیازی تیمش با چلسی اهمیتی نمی دهد.



سیتی که این روزها در بحران به سر میبرد هفته گذشته در لیگ قهرمانان هم شکست خورد، انها به زسکاموسکو 2_1 باختند. با این وجود پیگرینی اعلام کرد علارقم فاصله 8 امتیازی با چلسی هنوز هم شانس قهرمانی دارد و اصلا نگران این اختلاف امتیازی نیست.



  


سیتی در دیدار شب گذشته دو بار از کیو پی آر عقب افتاد اما در نهایت توانست کار را به تساوی بکشد. اما با توجه به پیروزی چلسی مقابل لیورپول، فاصله دو تیم در صدر جدول افزایش پیدا کرد. با این وجود، پیگرینی همچنان به ادامه فصل خوش بین است.
او به خبرنگاران گفت:" من به چلسی فکر نمی کنم. به تیم خودمان فکر می کنم. ما زمان زیادی داریم. هنوز 27 بازی دیگر باقی مانده است. مسیر قهرمانی خیلی طولانی است."
سرمربی شیلیایی سیتی همچنین تاکید کرد که بازیکنان تیمش باید نمایش هایی بهتری داشته باشند تا تمام مسئولیت تیم به دوش سرخیو آگوئرو نباشد.
" در حال حاضر آگوئرو بازیکن بسیار مهمی برای ماست. همیشه گفته ام که سرخیو یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. شاید او نیاز داشته باشد که همه اعضای تیم سطح بازی شان را بهتر کنند. فکر می کنم ما بهترین عملکردمان را در خط دفاعی نداشتیم. باید بهتر شویم اما قصد ندارم تیمم را به چند دسته کنم. ما به طور کلی باید بهتر شویم."




منبع:ورزش سه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد