کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کارانکا:اگر مورینیو نبود،سلطه بارساادامه می یافت

 "آیتور کارانکا"، دستیار اول ژوزه مورینیو در رئال مادرید بود. او هم اکنون سرمربی میدلزبرو در دسته اول انگلستان است و تیم او فعلا در رده دوم قرار دارد.



کارانکا طی مصاحبه ای در مورد مورینیو و مسائل مختلف صحبت کرد.

 

 


کارانکا در مصاحبه با نشریه ABC به سوالات مختلفی در مورد دوران حضورش در رئال پاسخ گفت. او در مورد دلیل آمدن مورینیو به رئال گفت:" مدیران رئال برای پایان دادن به سلطه بارسلونا بر فوتبال اسپانیا و اروپا مورینیو را استخدام کردند. او سال 2010 با اینتر بارسا را شکست داده بود . در ابتدای ورودش، مقابل بارسا5-0 شکست خوردیم. جریمه سختی برای ما بود اما به تدریج مورینیو مسیر خود در رئال را پیدا کرد. اگر بخاطر مورینیو نبود، بارسلونا با گواردیولا بار دیگر قهرمانی در 6 جام را تکرار می کرد."

کارانکا در مورد نیمکت نشین شدن کاسیاس در دوران مورینیو گفت:" آنچلوتی با فیکس کردن لوپز در فصل گذشته، بر تصمیم مورینیو در مورد کاسیاس صحه گذاشت. همه متوجه شدند که مورینیو قصد لجبازی با کاسیاس را نداشت.می گفتند که مورینیو و کاسیاس با هم صحبت نمی کردند اما خود ایکر در آخرین مصاحبه خود گفت که مورینیو همواره با او صحبت می کرد و قهری در کار نبوده است."

دستیار سابق مورینیو در مورد توپ طلا گفت:" زمانی که مسی توپ های طلا را پی در پی می برد من همیشه می گفتم که رونالدو بهترین بازیکن جهان است. انتظار ندارید که حالا چیزی غیر از این بگویم؟ دادن 4 توپ طلا به مسی واقعا غیرمنصافانه بود."

کارانکا همچنین در مورد رئال مادرید فعلی گفت:" رئال آنچلوتی خیلی خوب بازی می کند و با فاصله، برتر از دیگر تیم هاست. البته توجه داشته باشید که بارسای دوران ما خیلی برتر از این بارسا بود. در هر صورت آنچلوتی لادسیما را برای رئال به ارمغان آورد. تنها افتخاری که ما موفق به کسب آن نشدیم."




منبع: طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد