کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دل‌بوسکه: قصد تهدید کاستا و فابرگاس را نداشتم

ویسنته دل‌بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا می‌گوید با گفتن این‌که دو بازیکن چلسی برای بازگشت به تیم ملی مشکل خواهند داشت، قصد تهدید آن‌ها را نداشته است.



چندی پیش دلبوسکه اعلام کرد کاستا و فابرگاس برای باز پس گیری جایگاهشان کار دشواری خواهند داشت. و انها برای بازگشت به ترکیب باید تلاش زیادی انجام بدهند.

 

 

با بالا گرفتن تنش بین ژوزه مورینیو و ویسنته دل‌بوسکه بر سر بازیکنان اسپانیایی چلسی، کاستا و فابرگاس از ترکیب تیم به دلیل مصدومیت خارج شدند. پس از آن سرخیو راموس مدافع رئال مادرید با زیر سوال بردن تعهد این دو بازیکن در آتش این مناقشه دمید و سرمربی اسپانیا نیز پس از پیروزی 0-3 تیمش برابر بلاروس تلویحاً گفت این دو بازیکن برای بازگشت به تیم ملی مشکل خواهند داشت.


اما او امروز می‌گوید: «همیشه گفته ام که اگر بازیکنان جایگزین خوب بازی کنند، بازیکنان دور مانده از تیم، کار دشواری برای پس گرفتن جایگاه خود خواهند داشت.اگر می گویم که فابرگاس و کاستا کار دشواری برای بازگشت به تیم ملی دارند، هدف من گرفتن انتقام نبوده است.نمی خواهم انگ بی تعهدی به آنها بزنم.این یک مساله طبیعی است که وقتی جانشینان خوب بازی می کنند، نیمکت نشین کردنشان دشوار خواهد شد. این‌طور نیست که شانس کسی از او گرفته شود.» 




منبع: ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد