کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آنچلوتی: چلسی مهمترین رقیب رئال است

کارلو آنچلوتی در دومین فصل فعالیتش در رئال مادرید پس از یک شروع ضعیف، حالا روند کاملا مثبتی را طی می کند و تیمش صدرنشین حال حاضر لالیگاست.
مصدومیت نابهنگام مودریچ خبر بدی بود که کارلتو در ابتدای هفته دریافت کرد. این ستاره کروات حداقل سه ماه به دور از میادین خواهد ماند.   آنچلوتی شب گذشته در مصاحبه با رادیو ملی اسپانیا به سوالات متعددی پاسخ گفت. بخش دوم این مصاحبه در زیر می آید :

دل بوسکه پس از بازی با المان در مورد ایسکو گفته بود که این بازیکن بهتر از اینها هم بازی کرده است.فکر می کنید این حرف ها، کنایه ای به بازی های بهتر ایسکو در رئال بوده؟

هیچ بازیکن کاملی در دنیا وجود ندارد و امکان ندارد یک بازیکن در همه بازی ها به یک شکل ظاهر شود. تنها می توانم بگویم که با دل بوسکه آنجا که گفته بود ایسکو بازیکن بزرگ و باکیفیتی است، موافقم.

این همه موقعیت های پیچیده در رئال را چگونه مدیریت می کنید؟

مدیریت کردن مجموعه ای همچون رئال مادرید بسیار ساده است. بازیکنانی به شدت حرفه ای و جدی در اختیار دارم. آنها تمام تصمیمات من را می پذیرند. نمی خواهم فقط از من تعریف شود چرا که بازیکنان نیز در این امر نقش مهمی ایفا می کنند.رئال تیمی است که در مقایسه با تیم های دیگری که هدایتشان را بر عهده داشته ام، کمترین مشکل را در آن احساس کرده ام.

اتلتیکو امسال هم مدعی قهرمانی است؟

بله، فکر نمی کنم آنطور که سیمئونه می گوید این تیم برای کسب عنوان سومی با سویا و والنسیا رقابت داشته باشد.آنها تا روز آخر، مدعی قهرمانی خواهد بود.

و بارسا؟

بارسا می تواند در هر مسابقه ای برنده باشد. آنها برای قهرمانی در همه رقابت ها از کیفیت لازم برخوردارند.

خط میانی بارسا در مقایسه با رئال ضعیف تر نیست؟

سبک بازی بارسا کمی عوض شده است. آنها کمی متفاوت تر از گذشته بازی می کنند و بازیکنان این تیم در حال وفق دادن خودشان با تاکتیک های انریکه هستند. هافبک های بارسا فوق العاده اند. توانایی های فردی آنها خارق العاده است.

الان همه می گویند که رئال مثل بارسای پپ بازی می کند و بارسا مثل رئال چند سال گذشته. موافقید؟

بله موافقم. رئال بخصوص در این فصل، بیشتر از همیشه به حفط توپ می پردازد و البته بر خلاف بارسای پپ، راه های مختلفی برای گلزنی امتحان می کند. من هیچگاه به حفط توپ صرف بسنده نمی کنم. اینکه فقط توپ را به هم پاس بدهیم مورد علاقه من نیست. دوست دارم در ابتدا کنترل توپ و میدان را در اختیار بگیریم و سپس خیلی سریع به دنبال پیدا کردن راه های گلزنی باشیم. برای استفاده از این تاکتیک، بازیکنان مناسبی در اختیار دارم.

قول داده بودید که رئال شما زیبا بازی کند. تا چه اندازه موفق بوده اید؟

می توانم بگویم که الان تیم من زیبا بازی می کند.رئال یک باشگاه فوق العاده است. بازیکنانی حرفه ای و جدی در آن توپ می زنند و هوادارانی داریم که فشار زیادی به شما وارد می کنند اما به موقع یاریگر شما هم هستند. تمام برنامه های من در این باشگاه به خوبی پیاده شده است.رئال خیلی خوب بازی می کند. هر بازی یک آزمایش برای ما محسوب می شود و باید به همین روند خوب ادامه دهیم.

مدعی اول قهرمانی در لیگ قهرمانان هستید؟

به مبارزه در این راه ادامه می دهیم.می دانیم که تکرار عنوان قهرمانی دشوار است. حداقل آمار به ما می گوید که هیچ تیمی نتوانسته در تاریخ از عنوان قهرمانیش دفاع کند. امیدوارم ما اولین تیم باشیم.

و بایرن این فصل ؟

کم و بیش.سبک بازی این تیم با سال گذشته تفاوتی نکرده است. چلسی مورینیو در این فصل متحول شده و یکی از مدعیان جدی قهرمانی است.آنها جدی ترین رقیب ما در اروپا هستند.

منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد