کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیگرینی: آخر فصل می‌بینیم کدام تیم بهتر بوده

سرمربی منچسترسیتی معتقد است که هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده و اکنون زمان مناسبی برای تحلیل اتفاقات رخ داده در لیگ برتر نیست.
مانوئل پیگرینی با وجود شروع آهسته تیمش در این فصل از رقابت برای قهرمانی انصراف نمی‌دهد. قهرمان فصل گذشته در حال حاضر با 8 امتیاز اختلاف با چلسی پس از ۱۱ بازی در رده سوم لیگ برتر قرار دارد اما پیگرینی اعلام کرده که هنوز راه زیادی باقی مانده است و امیدوار است که تیمش بتواند جای شاگردان مورینیو را در صدر جدول بگیرد.  

پیگرینی اظهار داشت: اکنون زمان تحلیل اتفاقاتی که در این فصل افتاده نیست. بازی‌های زیادی باقی مانده که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا انجام شود.

وی ادامه داد: 27 بازی دیگر در پیش داریم و امتیازات زیادی برای کسب کردن باقی مانده، بنابراین در پایان خواهیم دید کدام تیم در این فصل بهترین بوده است.

پیگرینی که به خاطر رساندن منچسترسیتی به قهرمانی در لیگ برتر در اولین فصل حضورش در این تیم به تالار مشاهیر مربیان لیگ برتر راه یافت، خاطرنشان کرد: این افتخار بسیار مهمی است. تالار مشاهیر برای مربیانی است که دستاوردهای مهمی در فوتبال انگلیس داشته‌اند بنابراین برایم افتخار است که در کنار آنها باشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد