کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تورس: تنها در یک حالت شایسته ماندن در میلان هستم

خرید اسپانیایی میلان می گوید تنها در صورتی شایسته حضور در این تیم است که به بهترین گلزن تبدیل شود.
میلان در فصل جابجایی تابستانی برای تقویت خط حمله خود فرناندو تورس را از چلسی جذب کرد.   این بازیکن اسپانیایی در اتلتیکو مادرید و لیورپول نمایش بسیار خوبی داشت اما هرگز نتوانست در چلسی انتظارات را برآورده کند و بدون شک می توان او را بازیکنی ناکام برای این تیم انگلیسی دانست.

تورس در میلان هم نتوانسته بازیهای خوبی را به نمایش بگذارد و می توان گفت که دوران فوتبال او دیگر به پایان رسیده است اما خود او نظر دیگری دارد و می خواهد به بهترین گلزن میلان تبدیل شود. او گفت: می خواهم در هر دیدار برای میلان گلزنی کنم. پاس گل دادن هم یکی از وظایف اصلی من است. در بعضی از بازیها نه می توان گلزنی کرد و نه پاس گل داد و این باعث می شود تا کار بسیار سخت شود.

او ادامه دهد: می خواهم به بهترین گلزن میلان تبدیل شوم. این تیم ایتالیایی من را جذب کرده است تا گلزنی کنم. وقتی نتوانم در این هدف خود موفق شوم پس خرید بدی برای میلان خواهم بود. اگر من نتوانم بهترین گلزن میلان شوم پس شایسته ماندن در این تیم نیستم.

میلان در حساس ترین بازی هفته دوازدهم رقابت های سری A باید یکشنبه به مصاف اینتر رود. تورس که برای نخستین بار بازی در داربی میلان را امتحان می کند درباره این بازی گفت: بدون شک دیداری سراسر هیجانی و حساس خواهد بود. وقتی به شهر میلان آمدم نخستین خواسته ای که هواداران از من در فرودگاه داشتند پیروزی در داربی بود. می خواهم در این دیدار گلزنی کنم و خواسته هواداران را برآورده کنم. دیدار بسیار سختی خواهد بود.

منبع:ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد