کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ژوزه مورینیو: فشار بر روی تیم هایی است که پشت سر ما قرار دارند

ژوزه مورینیو باور ندارد که تا انتهای فصل شکست نخواهد خورد، اما معتقد است شکست خوردن چلسی این تیم را به بحران نخواهد برد.



مورینیو پیش از دیدار با وست بروم در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.


 

 


به گزارش گل، چلسی می تواند روند شکست نخوردن خود را در دیدار برابر وست برومویچ ادامه دهد. مورینیو به خبرنگاران می گوید: "چیزی که به ما اعتماد به نفس می دهد کسب این نتایج است، این نتایج اتفاقی نیستند و این ها به خاطر بازی خوب ما شکل می گیرند.

ما اعتقاد داریم زمانی که امتیاز از دست می دهیم، باید برای بازی دوباره و موفقیت آماده شویم. در لیگ قهرمانان اروپا ما برابر ماریبور دو امتیاز را از دست دادیم، اما تیم وارد بحران نشد، ما دوباره برابر لیورپول پیروز شدیم.


من فکر نمی کنم شما هیچ بحرانی را در چلسی این فصل مشاهده کنید، من فکر می کنم که چلسی می تواند برخی امتیازات را از دست بدهد در ادامه فصل ،اما نتایج ما را وارد بحران نخواهند کرد، من واقعا به توانایی مان اعتقاد دارم.


ما به عنوان صدر نشین فشاری را احساس نمی کنیم، فشار بر روی آن تیم هایی است که پشت سر ما قرار دارند. من فشار را همیشه زمانی احساس می کنم که عقب باشم، همیشه اول بودن آسان تر از دوم بودن است، چرا که وقتی شما در رده اول باشید فقط به تیم خودتان فکر می کنید."




منبع: طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد