کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت: پیش بازی چلسی _ ساندرلند/ ابی ها به رکوردشکن فصل قبل رسیدند

هفته سیزدهم رقابت های لیگ انگلستان فردا (شنبه) از ساعت 16:15 دقیقه با دیدار وست برومویچ و ارسنال اغاز میشود.



اختصاصی سایت، ساعت 21 تیم محبوبمان چلسی میهمان تیم ساندرلند در ورزشگاه لایت خواهد بود. ابی ها میروند تا انتقام بگیرند.

پخش زنده از شبکه ورزش


پست اپدیت شد.



تیم صدر نشین رقابت های انگلیس فردا از ساعت 21 به وقت تهران میهمان تیم رده چهاردهمی ساندرلند است. ساندرلند فصل قبل موفق شد رکورد مورینیو رو بشکند انها موفق شدند در استمفوردبریج چلسی را 2_1 شکست دهند، پنالتی دقایق پایانی ساندرلند که به اشتباه اعلام شد باعث شد رکورد مورینیو شکسته شود. و حتی چلسی شانس قهرمانی اش را از دست داد و حالا بعد از ان بازی تلخ برای هواداران چلسی این دو تیم بار دیگر در مقابل هم قرار میگیرند.


چلسی در حال حاضر شانس اول قهرمانی است و با 32 امتیاز و 6 امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول (ساوتهمپتون) در رده نخست است و خیلی از کارشناسان این فصل چلسی را یک تیم رویایی میدانند تیمی که تا کنون شکست نخورده و تنها تیم بدون شکست اروپا است انها با هر تیمی که بازی کردند فوق العاده ظاهر شدند و موفق شدند با دست پر از بازی خارج شوند. اضافه شدن فابرگاس و کاستا و با تجربه تر شدن بازیکنانی نظیر هازارد و اسکار تیم چلسی را به سطح دیگری برده و حالا انها یکی از قدرتمندترین تیم های حال حاضر جهان هستند.


این تیم قدرتمند فردا در مقابل تیم نه چندان اماده ساندرلند قرار میگیرد هر چند ساندرلند همیشه چلسی را به دردسر انداخته اما این فصل خیلی چیزها تغییر کرده است. شیرهای لندن تا اینجا تنها 4 امتیاز از دست دادند و با قدرت در حال تاختن هستند. حتی تیمهای قدرتمندی همچون سیتی _ لیورپول _ یونایتد و ارسنال هم نتوانستنند چلسی را شکست دهند.


ساندرلند در 3 بازی اخیر خود شکست نخورده است. آن ها 1 برد و 2 تساوی به دست آورده اند. این امتیازات باعث شده که این تیم به رده چهاردهم منتقل شود اما با این وجود، انها با رتبه سقوط چندان فاصله امتیازی ندارند. ساندرلند در هفته های اخیر روند رو به رشد داشته و روحیه خوبی بدست اورده اما باید دید انها میتوانند یه تیم با روحیه تر از خود را زمین گیر کنند. ابی های لندن این روزها بسیار سرحال و اماده هستند و کار تیمها را در همان دقایق ابتدایی یک سره میکنند. که در مقابل وست بروم و شالکه شاهد این هنر نمایی انها بودیم. و بعد کسب نتیجه فوق العاده انها در لیگ قهرمانان (برد 5_0 مقابل شالکه) پا به این مسابقه میگذارند.


ساندرلند 2 بازی اخیر خود برابر آبی ها را برده است (که یکی از آن بردها در وقت های اضافه به دست آمد) اما این تیم چلسی قوی تر از تیم های قبلی است و علاوه بر این، پیش از این 2 باخت، آبی ها 9 بازی قبل خود در استادیوم لایت را برده و 24 گل در این بازی ها زده بودند.


در پنج بازی گذشته دو تیم در مقابل هم نتیجه تساوی بدست نیامده است ابی ها یا برنده بودند یا شکست خوردند. که از این پنج دیدار 3 برد سهم چلسی بوده و دو برد سهم ساندرلند. و حالا انها به دنبال اضافه کردن یک برد دیگر به امار پیروزی های خود هستند.





در پنج دیدار گذشته دو تیم رقابت های مختلف ساندرلند دو تساوی دو شکست و یک برد به دست اورده است. و در مقابل تیم چلسی 4 برد و یک تساوی داشته . تک تساوی چلسی در مقابل ماریبور در لیگ قهرمانان بود است.




هر دو تیم بازیکنان مصدومی دارند اما سهم ساندرلند بیشتر است . ساندرلندی ها 4 بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند: ون انهولت _ جاکرینی و جونز غایبین 100% و الوارز دیگر مصدومی است که وضعیتش نامشخص است و احتمال دارد که به این دیدار برسد. در مقابل چلسی ناتان آکه را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد بازیکنی که چندان هم برای چلسی غایب بزرگ محسوب نمیشود اما دیگو کاستا بهترین گل زن ابی ها مشگلی جزئی در کشاله خود دارد و احتمال دارد مورینیو به او استراحت دهد اما با این وجود اسم کاستا در ترکیب احتمالی هست. سایر بازیکنان چلسی کاملا اماده هستند و مورینیو میتواند از انها استفاده کند.

ترکیب احتمالی دو تیم:





امار مربی ساندرلند اقای گاس پویت را مشاهده میکنید. 54 بازی _ 19 برد_ 14 تساوی_ 21 باخت






ترکیب بازی قبل ساندرلند در مقابل لسترسیتی که با تساوی بدون گل پایان یافت





جایگاه دو تیم در لیگ برتر:





جایگاه ساندرلند در لیگ در 10 سال گذشته:







جدول گلزنان لیگ برتر:






سه بازی اینده چلسی:






سایر دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر:





10 بازی اخر چلسی در ورزشگاه ساندرلند: (همانطور که مشاهده میکنید. ابی ها9 بار برده اند و یکبار هم تساوی کرده اند)








ترکیب و نتیجه اخرین دیدار چلسی و ساندرلند در ورزشگاه لایت:






چلسی و ساندرلند تا کنون 119 بار در مقابل هم قرار گرفتند که سهم ابی ها 57 برد و 41 شکست بوده_ 21 دیدار هم با نتیجه تساوی خاتمه یافته است.



این دو تیم 57 بار در ورزشگاه خانگی ساندرلند با هم دیدار کردند که 28 برد سهم ساندرلند 20 برد سهم چلسی و 9 دیدار هم مساوی شده است






بهترین پیروزی دو تیم در ورزشگاه لایت:



لازم به ذکر است، هفته چهاردهم لیگ برتر انگلستان طی روز های سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری برگزار میشود و چلسی روز چهارشنبه ساعت 23:15 میزبان تاتنهام است. که این دیدار را میتوانید از شبکه سه به صورت زنده و مستقیم تماشا کنید.

این هفته دو دیدار چلسی به طور مستقیم پخش میشود...

 

نظرات 10 + ارسال نظر
emad london شنبه 8 آذر 1393 ساعت 23:09

حالم از این تیم بهم میخوره تیممونم بی انگیزه بود به شدت
اصلا بازیو هضم نکردم
حالم بهم خورد
فقط داوررر
به تکل از پشت بدون توپ با اکراه کارت زرد میداد !!!
5-6 تا پنالتی شیرین نگرفتت
کلا در حال کشیدن پیرهن تری و کیهیل بودن
مسخرس بابا

رضا / مشهد شنبه 8 آذر 1393 ساعت 20:58

فکر کنم 3-0 ببریم

costa شنبه 8 آذر 1393 ساعت 18:54

چلسی 4بر صفر برنده میشیم با گل های هازارد و فابرگاس و کاستاو ویلیان یا اسکار یا دروگبا

هومر شنبه 8 آذر 1393 ساعت 17:30

4-0 چلسی میبره گلاشم دوتا هازارد یکی کاستا یکی دیگشم یا اسکار یا ویلیان

علیرضا@شاهرود شنبه 8 آذر 1393 ساعت 17:03

همین تیم بود که اشکم رو درآورد البته با داور
1-0 میبریم

رضا عباسی شنبه 8 آذر 1393 ساعت 14:34

چه جالب که هر دو بازی مون رو این هفته پخش میکنن. چلسی هر دو بازی رو میبره

این بازی رو فک کنم 3_1 میبریم اول دو تا میزنیم بعد یکی میخوریم بعدش دوباره یکی میزنیم.

شایان شنبه 8 آذر 1393 ساعت 00:53

چلسی میبره 2_0

Reza spacial one جمعه 7 آذر 1393 ساعت 22:54

ممنون سعید خان
میبریم 4-0

Saeed m.h: قربانت رضا جان

Saeed m.h جمعه 7 آذر 1393 ساعت 22:39

3_0 چلسی میبره

hadi جمعه 7 آذر 1393 ساعت 22:22

چلسی 2 - 1 ساندر لند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد