کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی چلسی _ تاتنهام/ دیدار شیرهای زخمی با خروس ها در استمفودربریج

هفته چهاردهم لیگ برتر انگلستان طی روزهای سه شنبه (11 آذر) و چهارشنبه (12 آذر) برگزار میشود.



اختصاصی سایت، فردا (چهارشنبه) حساس ترین دیدار هفته چهاردهم را تیم های چلسی و تاتنهام برگزار میکنند. این بازی که بین دو تیم لندنی برگزار میشود یک دربی مهم و هیجان انگیز است.

پخش زنده از شبکه سه...


 

 

تیم فوتبال چلسی روز چهارشنبه از ساعت 23:15 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن میزبان دیگر تیم لندنی یعنی تاتنهام است. این بازی که به دربی لندن معروف است برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.


ابی های لندن اول هفته در مقابل ساندرلند به تساوی بدون گل رسیدند و نتوانستند این تیم قعر جدولی را شکست دهند. ساندرلند با یه دفاع خوب و منطقی به چلسی اجازه نداد که به سه امتیاز بازی دست یابد و حالا مردان مورینیو به فکر پیروزی در بازی فردا شب هستند تا بتواند به روند پیروزی های خود بازگردنند. تساوی با ساندرلند و پیروزی سایر رقبا باعث شد اختلاف امتیازی تیم چلسی با تیم سیتی و سایر تیمها کاهش یابد. ابی ها میخواهند به هر ترتیبی که شده تاتنهام را شکست دهند تا اجازه کاهش فاصله را به رقبای خود ندهند.


تاتنهام اول هفته موفق شد اورتون را با نتیجه 2_1 در وارت هارت لین شکست دهد و به رده هفتم جدول صعود کند. خروس ها با روحیه ای مضاعف به دیدار با شیرهای صدر نشین میروند و امیدوارند که بتوانند از این تیم اماده امتیاز بگیرند کاری که غیر ممکن نیست اما بسیار سخت است. چلسی تا اینجای فصل تمام بازی های خانگی خود را برده است و به نظر نمیرسد انها به تاتنهام امتیاز بدهند. علارقم امار خوب چلسی در استمفوردبریج انها در سایر دیدار ها هم عالی بوده اند ابی ها از 13 بازی گذشته خود 10 برد و 3 تساوی بدست اورده اند و تاکنون شکستی نداشته اند. شیرهای لندنی با 33 امتیاز کسب شده و 6 امتیاز اختلاف با تیم دوم یکه تاز رقابت های انگلستان هستند.


در شش بازی اخیر دو تیم در لیگ ، چلسی 4 بار پیروز شده و دو بار هم به تساوی رسیده اند در مقابل تاتنهام در شش بازی گذشته خود سه بار پیروز شده و سه بار هم شکست خورده است.





اخرین پیروزی چلسی هفته قبل در مقابل وست بروم رقم خورد و اخرین شکست ابی ها به فصل قبل برمیگردد انها در مقابل ساندرلند شکست خوردند و در مقابل اخرین پیروزی تاتنهام به اول هفته برمیگردد و اخرین شکست انها سه هفته قبل در مقابل استوک سیتی رقم خورده است.


در پنج دیدار اخیر دو تیم 3 برد سهم چلسی بوده و 2 بازی هم مساوی شده است. در پنج بازی گذشته تاتنهام موفق به شکست چلسی نشده است.







در اخرین دیدار انها در استمفوردبریج (فصل قبل) ابی ها 4_0 خروس ها را در هم کوبیدند. شیرهای لندنی امیدوار هستند که بتوانند نتیجه فصل قبل را تکرار کنند.

امار بازی فصل قبل در استمفوردبریج را مشاهده میکنید:




در پنج بازی اخیر دو تیم در ورزشگله خانگی چلسی، تاتنهام هیچ گاه موفق به شکست چلسی نشده است. خروس ها تنها موفق شدند دو تساوی کسب کنند و در سه دیدار هم شکست خوردند.

تعداد گل های زده شده دو تیم در مقابل هم به عدد 119 رسیده است، که 82 گل سهم چلسی و 37 گل هم سهم تاتنهام بوده است. از تعداد گلهای زده شده چلسی بیشترین گل در دقیقه 90 زده شد است تقریبا 16% گلهای چلسی در این دقیقه به ثبت رسیده. و بیشترین گل های تاتنهام در دقیقه 20 ثبت شده است که 22% ان در این دقیقه ثبت شده است.







درصد گل هایی که دو تیم در نقاط مختلف زمین به ثمر رسانده اند را مشاهده میکنید:


هر دو تیم بازیکنان مصدوم دارند برای چلسی ناتان آکه مصدوم است و کاستا هم به دلیل 5 کارته شدن این دیدار را از دست میدهد و برای تاتنهام دنی روز _ والکر _ اندرس توزند_ ادبایور_ چریچس_ و کاپوئه نمیتوانند به میدان بروند. بازیکنان غایب تاتنهام بازیکنان بسیار مهمی هستند که در صورت اماده شدن و حضور در میدان میتوانند به تیمشان کمک زیادی بکنند.




ترکیب احتمالی دو تیم:



جدول انگلستان را مشاهده میکنید:








دو تیم لندنی تا کنون 150 بار در مقابل هم قرار گرفتند که چلسی 63 بار پیروز میدان بوده و 49 بار هم شکست خورده و 38 بازی هم با نتیجه تساوی خاتمه یافته است. و همچنین در مصاف های دو تیم در ورزشگاه خانگی چلسی از 66 بازی انجام شده ابی ها 32 بار پیروز شدند 19 بار شکست خوردند و 15 بازی هم مساوی شده است.






بهترین بردی که دو تیم در ورزشگاه استمفوردبریج مقابل هم بدست اورده اند کاملا مشابه بوده. چلسی موفق به پیروزی 4_0 شده است (که مربوط به فصل قبل است) و تاتنهام هم با همین نتیجه موفق به پیروزی شده پیروزی 4_0 خروس ها در سال 1920 ثبت شده است.







در ده بازی اخر دو تیم در ورزشگاه استمفورد بریج این نتایج بدست امده:





امار مربی تاتنهام اقای پوچتینیو را مشاهده میکنید: (22 بازی _ 13 برد _ 4 تساوی_ 5 باخت)

نظرات 9 + ارسال نظر
علیرضا@شاهرود چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 15:46

6-2

hadi سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 20:45

چلسی 4 - 1 تاتنهام

رضا / مشهد سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 18:44

گل زدن تو استنفوردبریج به چلسی واقعا کار سختی شده.
به نظر من ما تو بازی فردا گل نمیخوریم ولی با نبود کاستا گل زدن هم سختتر شده.
فکر کنم 2-0 ببریم

emad سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 14:12

والا نمیدونم ...
اما به نظرم میبریم 2-1
دروگبا جلو تیمی که دفاع کنه بهتره چون خیلیییی غیرتی و فیزیکیه و نمیذاره کاری روش کنن مگه پنالتی
در ضمن تاتنهام خروس ها نیستن ، لک لک ها هستن
دستتونم درد نکنه باباته اینمه همچیو کامل میذارید

Saeed m.h: لک لک ها لقب لیورپوله . پرچم تاتنهام رو ببین عکس خروسه _ البته لیورپول لقب قرمز ها رو هم داره مثل تیم ما که دو تا لقب داره _ ابی ها و شیرها

رضا عباسی سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 14:04

میبریم 100% 3_0

costa سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 14:01

چلسی دو بر صفر 2-0 برنده است با گل های هازارد - رمی- دروگبا- یاشاید اسکار و ویلیان

شایان سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 14:00

احتمالا مساوی . چون اونا میان فقط دفاع میکنن. 0_0 یا 1_1

Saeed m.h سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 13:48

فک کنم میبریم. 2_1 هر چند بعد بازی با ساندرلند من یکم ترسیدم یه جورایی بقیه تیمها هم یاد گرفتن چطوری دفاع کنند. کلا به قول مورینیو هیچ بازی اسون نیست.

Reza spacial one سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 13:36

ممنون سعید جان.کامل ترین پیش بازی ممکن
نبود کاستا یکم منو ترسونده با این حال دروگ الان رو فرمه
درمورد نتیجه هم چی بگم؟بازی قبل گفتم 4-0 دیدین چی شد
ولی این بازی 2-0 میبریم

Saeed m.h: ممنونم رضا جان . اگه زمان داشته باشم و سنگینی درسها اجازه بده در ساعات اینده امار جدید تری هم میزارم.

به نظر من رمی از دروگبا بهتره . دروگبا مثل سابق نیست. رمی هم جون تره هم با انگیزه تر هم سرعتی تر . چیزی که ما بهش خیلی نیاز داریم. به هر حال مورینیو کارش درسته میدونه کی رو بزاره تو زمین کی رو رو نیمکت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد