کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تورس:‌ از شرایطم در میلان راضی نیستم

مهاجم اسپانیایی میلان می گوید از شرایطش در این تیم راضی نیست ولی ابراز امیدواری کرد بتواند در میلان جا بیفتد.
فرناندو تورس بعد از تجربه ناموفق و تلخی که با چلسی داشت از این تیم جدا شد و به فوتبال ایتالیا رفت تا برای میلان بازی کند.   این مهاجم اسپانیایی به نظر می‌رسد که در میلان هم نمی‌تواند انتظارات را برآورده کند؛ چرا که تاکنون نتوانسته است توانایی‌هایش را اثبات کند اما اطمینان دارد که می‌تواند در میلان تجربه خوبی داشته باشد.

تورس در گفت‌وگویی که با رسانه‌های ایتالیایی داشت تاکید کرد که برای وقت‌گذرانی به میلان نرفته است. او گفت: روز به روز در حال بهتر شدن هستم. می‌خواهم بهترین بازی‌هایم را برای میلان به نمایش بگذارم. به خوبی می‌دانم که تاکنون نتوانسته‌ام انتظارها را برآورده کنم اما بازی به بازی بهتر شده و به زودی در ترکیب میلان به بازیکنی سرنوشت‌ساز تبدیل خواهم شد. وقتی به فوتبال ایتالیا عادت کنم دیگر کار برایم راحت خواهد شد. هنوز به خوبی با فضای جدید آشنا نشده‌ام اما به زودی خود را با شرایط جدید هم وفق خواهم داد.

او ادامه داد: به خوبی می‌دانم که در تیم بزرگی بازی می‌کنم. پیوستن به میلان برای من چالش جدیدی است. به میلان پیوسته‌ام چرا که می‌خواهم در این تیم پیشرفت داشته باشم. برای خوش‌گذرانی و وقت‌گذرانی به اینجا نیامده‌ام. می‌خواهم با میلان در سری A سرنوشت‌ساز ظاهر شوم و بهترین بازی‌هایم را به نمایش گذارم.

مهاجم اسپانیایی سابق چلسی در پایان سخنان خود گفت: می‌خواهم با میلان به موفقیت برسم. من به کارنامه فوتبالی خود افتخار می‌کنم. در فوتبال انگلیس برای لیورپول و چلسی بازی کرده‌ام. در اسپانیا هم برای آتلتیکومادرید و در تیم ملی فوتبال اسپانیا به میدان رفته‌ام. از عملکرد خود راضی هستم. امیدوارم که در فوتبال ایتالیا هم بتوانم روزهای خوبی را تجربه کنم و موفق ظاهر شوم. البته در حال حاضر از شرایطم در میلان راضی نیستم.

تورس دلیل ترک چلسی و پیوستن به میلان را احساس مهم بودن عنوان کرد و گفت: تصمیم برای ترک چلسی تصمیم شخصی بود. نیاز داشتم که بیشتر بازی کنم و احساس مهم‌تری برای تیم در خودم حس کنم. رابطه خوبی با مورینیو داشتم. هنوز هم رابطه‌ام با او خوب است و با یکدیگر صحبت می‌کنیم. او همیشه به من لطف داشته ولی به این خاطر که احساس مهم بودن در تیم داشته باشم، چلسی را ترک کردم. میلان نیز تیم بزرگی است و تلاش خواهم کرد بتوانم در این تیم خودم را جا بیاندازم.

مهاجم اسپانیایی در پاسخ به این سوال که چرا به آتلتیکومادرید برنگشت گفت: آن‌ها هیچ پیشنهادی به من ندادند. پیشنهاد آتلتیکومادرید به من فقط در روزنامه‌ها مطرح شد و هیچ‌وقت جنبه حقیقت نیافت. بارها این را گفته‌ام که به آتلتیکو باز نخواهم گشت، چرا که تیم فعلی آتلتیکومادرید خیلی با تیم چند سال قبل فرق می‌کند. البته من هنوز هم بازی‌های این تیم را دنبال می‌کنم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم. آتلتیکو تیم محبوب دوران کودکی من بود. خیلی خوشحالم که عضوی از این تیم بزرگ بودم، ولی دیگر بعید می‌دانم بتوانم فرصتی برای بازی در آتلتیکو داشته باشم.

فرناندو تورس که به دلیل عملکرد ضعیفش در چلسی نتوانست جایگاه ثابتی در تیم ملی اسپانیا داشته باشد، برای رقابت‌های انتخابی یورو 2016 به تیم ملی اسپانیا دعوت نشد و به جای او دیگو کاستا پیراهن ماتادورها را پوشید.

تورس درباره شرایطش در تیم ملی اسپانیا گفت: بازی برای تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است. من هم دوست دارم که بار دیگر برای تیم ملی اسپانیا بازی کنم. می‌دانم که تنها با درخشش در میلان به تیم ملی خواهم رسید. دوست دارم در انتخابی یورو 2016 بار دیگر پیراهن تیم ملی اسپانیا را به تن کنم. هدفم این است که یورو 2016 در تیم ملی اسپانیا باشم و شاید پس از آن زمان از تیم ملی خداحافظی کنم.

منبع:ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد