کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اسکار: قهرمانی در اولویت چلسی است نه بی‌شکست بودن

هافبک برزیلی چلسی می‌گوید مورینیو نقش مهمی در فرم خوب این فصل چلسی داشته است. او همچنین ابراز امیدواری کرد رکورد بی‌شکستی چلسی حفظ شود.
چلسی در این فصل توانسته با عملکرد بسیار خوب خود در صدر جدول لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرد. آن‌ها در حال حاضر تیم بدون شکست فوتبال اروپا محسوب می‌شوند که در 21 بازی فصل‌شان طعم شکست را نچشیده‌اند.
  
اسکار، هافبک برزیلی چلسی درباره شرایط این تیم در این فصل لیگ برتر گفت: از اینکه تیم بدون شکست هستیم خوشحالیم و به این موضوع فکر می‌کنیم که در بازی‌های بعدی این رکورد را حفظ کنیم ولی نباید آنقدر به این رکورد فکر کنیم تا به تساوی در بازی‌هایمان قانع باشیم. یک تساوی به معنای از دست دادن دو امتیاز است و ممکن است باعث شود قهرمانی از دست‌مان خارج شود. ما اگر در 10 بازی خود شکست نخوریم و به تساوی برسیم، تنها 10 امتیاز به دست آورده‌ایم ولی اگر از 10 بازی خودمان 5 تا را ببریم و 5 تا را ببازیم 15 امتیاز به دست آورده‌ایم و ترجیح می‌دهیم گزینه دوم برای ما رخ دهد تا اینکه بخواهیم بدون شکست باشیم ولی قهرمان نشویم. به همین خاطر قهرمانی در اولویت ماست نه بی شکست بودن.

هافبک برزیلی چلسی در ادامه گفت: کسب پیروزی برابر تاتنهام اعتماد به نفس ما را بالا برد. نمایش خیلی خوبی در این دیدار داشتیم و باید در بازی‌های آینده نیز به همین شکل بازی کنیم. از شرایطی که داریم خوشحالیم و حالا تنها به بازی برابر نیوکاسل فکر می‌کنیم.

اسکار در پایان با تمجید از ژوزه مورینیو گفت: مورینیو نقش مهمی در روند موفقیت‌های ما داشته است. او باعث شده ثبات به چلسی بازگردد و ما این فصل نمایش خیلی خوبی داشته باشیم. در حال حاضر فوتبالی که ما ارائه می‌دهیم با تیم‌های دیگر متمایز است و این به خاطر حضور مورینیو است. البته باید از دیدیه دروگبا نیز نام ببرم که در زمین مسابقه مانند یک مربی عمل می‌کند و بازیکنان را هدایت می‌کند.

چلسی فردا (شنبه) در آغاز هفته پانزدهم لیگ برتر باید در ورزشگاه سنت جیمز پارک به مصاف نیوکاسل برود.

منبع:ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد