کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ژوزه مورینیو فاش کرد که تیری آنری را برای بارسلونا می خواست

ژوزه مورینیو فاش کرد که وی در اوایل دوران بازی تیری آنری فرانسوی، قصد مهیا کردن شرایط حضور وی در بارسلونا را داشته است.
ژوزه مورینیو فاش کرد که تیری آنری را برای بارسلونا می خواست
سرمربی تیم چلسی این هفته در بهبوهه خداحافظی تیری آنری از دنیای فوتبال، فاش کرد که در سال 1999، که آنری بازیکن تیم موناکو بود، بارسلونا تنها "چند اینچ" تا خرید این بازیکن فاصله داشته است، اما وی در نهایت تصمیم به انتخاب یوونتوس گرفت.
  
مورینیو در مصاحبه با talkSPORT اظهار داشت: "این به سال 1996 مربوط می شود که من در بارسلونا دستیار آقای [بابی] رابسون بودم. او برای موناکو بازی می کرد و به یوونتوس رفت، بنابراین ما با کمی فاصله او را از دست دادیم. بعد از آن او در رادار من نبود چون هیچوقت امکان آمدن او به یکی از تیم های من وجود نداشت.

آیا می توانید تصور کنید که در آن زمان او آرسنال را ترک کرده و به چلسی بیاید؟ من هم گمان نمی کنم. او از آن دسته بازیکنانی است که برای همیشه نیاز دارید، به خصوص در لیگ برتر که او بیش از هر جای دیگری بازی کرده است.

او در بارسلونا و تیم ملی فرانسه خوب بود اما تیری آنری واقعی، بازیکنی که دل همه ما برایش تنگ خواهد شد، آن است که فصل هایی باور نکردنی در لیگ برتر داشت و تاریخی شگفت انگیز رقم زد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد