کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لوکاکو: مردم فراموش می‌‌کنند که من ۲۱ ساله هستم

روملو لوکاکو از مفسران ورزشی و هواداران تقاضای صبر دارد و همچنین درک نمی‌‌کند که چرا در مورد او و راس بارکلی که هم سنّ هستند، رفتار متفاوتی دارند.
 به گزارش ساکروی، وی به میرور می‌‌گوید:"گاهی‌ اوقات فکر می‌‌کنم که مردم فراموش می‌‌کنند که من تنها ۲۱ سال سنّ دارم. شاید فکر می‌‌کنند ۲۵ یا ۲۶ سال دارم زیرا چندین فصل است که اینجا هستم.   بعضی‌ وقت‌ها به راس بارکلی فکر می‌‌کنم که هر دو ما جوان هستیم اما رفتار‌ها متفاوت است. من هنوز ۲۱ سال سنّ دارم و اشتباهات رخ می‌‌دهد. اگر این اشتباهات در ۲۵ سالگی ادامه داشته باشد، آن وقت من مقصر هستم."

لوکاکو جوان‌ترین مهاجم مارتینز در اورتون است و می‌‌گوید که ساموئل اتوو ۳۳ ساله الگو خوبی‌ برای وی است:"از او بسیار یاد می‌‌گیرم و اطلاعات فوتبالی وی فوق العاده است. او به من فضا نمی‌‌دهد و وقتی‌ تمرین تمام کنندگی می‌‌کنیم، او می‌‌گوید دوباره ما دو تا روبرو هم هستیم. او از باختن متنفر است و هر دو ما در این زمینه شبیه به هم هستیم."

این مهاجم جوان بلژیکی از تماشا فوتبال هم لذت می‌‌برد:"بازی‌های زیادی می‌‌بینم. در یک هفته شاید ۱۰ بازی ببینم. در بلژیک تمام لیگ‌ها را می‌‌دیدم. آلمان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا و انگلستان. همه را می‌‌دیدم. منچستر سیتی و بایرن مونیخ را در سال پیش تماشا می‌‌کردم که دیدم توماس مولر بار‌ها و بار‌ها برای گرفتن توپ تلاش کرد و دفعه پنجم توپ را گرفت. در یک بازی همان روش را انتخاب کردم و بار سوم توانستم به توپ برسم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد