کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی 2 _0 استوک سیتی / سه امتیاز شیرین با هنر فابرگاس

اخرین بازی هفته هفدهم لیگ برتر دوشنبه شب ساعت 23:30 دقیقه بین دو تیم چلسی و استوک سیتی انجام شد در ورزشگاه برتانیا انجام شد.



اختصاصی سایت، ابی ها که محکوم به پیروزی بودند تلاش زیادی انجام دادند و در نهایت موفق شدند با درخشش فابرگاس میزبان خود را با نتیجه 2_0 شکست دهند.


 

 

ابی های لندن که در صدر جدول هستند با پیروزی خود مقابل تیم میانه جدولی استوک سیتی اختلاف امتیازی خود با سیتی را به 3 امتیاز افزایش دادند. و جایگاه خود در صدر را تثبیت کردند.


ترکیب دو تیم چلسی و استوک سیتی را در تصویر زیر مشاهده میکنید:






شیرهای لندن که تنها به پیروزی در این مسابقه فکر میکردند خیلی زود از حریف خود پیش افتادند. کاپیتان جان تری در دقیقه 2 بازی روی ارسال فابرگاس از روی نقطه کرنر دروازه حریف را گشود تا بازی 1_0 شود.

بعد از این گل میزبان حملاتی را اغاز کرد اما دفاع خوب چلسی به انها اجازه خلق موقعیت جدی نداد. و بعد از ان بازی به تعادل کشیده شد. اما چلسی فرصت این را داشت تا در دقیقه 31 روی یک موقعیت تک به تک دروازه حریف را باز کند که دیگو کاستا بهترین گل زن ابی ها موفق به انجام این کار نشد. موقعیت تک به تک روی هنر نمایی فابرگاس و پاس در عمق عالی او مهیا شد که کاستا قدر این توپ را ندانست. نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید. از دیگر اتفاقات نیمه اول کارت زرد بازیکن استوک بود . فیل باردزلی در دقیقه 20 از داور مسابقه کارت زرد گرفت.


با اغاز نیمه دوم استوک چند موقعیت خلق کرد اما باز هم دفاع خوب چلسی به انها اجازه خودنمایی نداد و رفته رفته بازیکن های چلسی توپ و میدان را در اختیار گرفتند. موقعیت های چلسی یکی پس از دیگری از دست میرفت تا اینکه فابرگاس برای بار دوم در دقیقه 78 دروازه حریف را باز کرد و خیال مورینیو و هوادران چلسی را راحت کرد. فابرگاس پاس در عمق هازارد را در درون محوطه جریمه دریافت کرد و با یک سرتوپ مدافع مقابل را از پیش رو برداشت و با یک ضربه اهسته توپ را به درون دروازه حریف رساند.


پس از این گل استوک بر شدت حملات خود افزود و مردان مورینیو فقط مجبور بودند به زیر توپ بزنند. شوت های بویان کرکیچ و چارلی ادام نفس را در سینه هواداران چلسی حبس کرده بود اما خوش بختانه توپ های انها یکی پس از دیگری با اختلاف اندک از کنار تیر دروازه به بیرون می رفت تا دروازه کورتوا در این دیدار باز نشود و این دروازبان بلژیکی به ششمین کلین شیت خود دست پیدا کند.

در نهایت بازی با همان دو گل به پایان رسید تا چلسی 42 امتیازی شود و به روند پیروزی های خود ادامه دهد و تیم استوک نیز 19 امتیازی باقی ماند و در رده سیزدهم جدول قرار گرفت.




امار بازی:










نظرات 1 + ارسال نظر
رضا / مشهد سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 20:20

خیلی خوب شد که گل نخوردیم.
تبریک به همه

Saeed m.h: تبریک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد