کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت: پیش بازی چلسی _ لیورپول/ مصاف دوباره شیرها و لک لک ها در انفیلد (جام اتحادیه)

دو تیم فوتبال چلسی و لیورپول روز سه شنبه 30 دی 93 در ورزشگاه انفیلد به مصاف هم میروند.



اختصاصی سایت، این بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه است. تیمی که در مجموع دو دیدار بتواند پیروز شود  به فینال خواهد رسید.


پخش زنده از شبکه سوم سیما

 

 

ابی پوشان لندنی روز سه شنبه از ساعت 23:15 دقیقه باید با قرمز پوشان بندر لیورپول دیدار کنند. مردان مورینیو که در دور رفت لیگ برتر موفق شدند در مقابل شاگردان راجرز پیروز شوند قطعا در این دیدار هم برای برد به میدان خواهند رفت هر چند که این دیدار بازی برگشت دارد و پس از ان شاگردان برندن راجرز باید به استمفوردبریج بیایند. تیم پیروز به فینال خواهد رسید و در صورت پیروزی در فینال میتواند اولین جام فصلش را دشت کند. که شانس شاگردان اقای خاص از هر تیمی بیشتر است.



ابی های لندن با روحیه ای مضاعف به میدان خواهند رفت انها موفق شدند روز شنبه حریف خود سوانسی را با نتیجه 5_0 شکست دهند و پس از شکست منچسترسیتی مقابل ارسنال انها 5 امتیاز از حریف خود پیش هستند. و این میتواند روحیه شیرهای لندنی را دو چندان کند. تیم لیورپول هم این هفته ها از بحران کمی فاصله گرفته انها هم موفق شدند حریف خود را شکست دهند. قرمز پوشان اول هفته مقابل استون ویلا با نتیجه 2_0 پیروز شدند تا شاگردان راجرز هم با روحیه ای بالا و با پیروزی گام به این دیدار حساس بگذارند.


در دور رفت لیگ برتر که در انفیلد برگزار شد بازی با نتیجه 2_1 به سود چلسی خاتمه یافت در ان دیدار ابتدا لیورپول در دقیقه 9 با گل امره چان از حریف خود پیش افتاد اما کمی بعد ( دقیقه 14 ) گل توسط کهیل جبران شد و دیگو کاستا در دقیقه 67 بازی گل دوم را ثبت کرد و در نهایت بازی با همان نتیجه به پایان رسید.


و حالا پس از ان دیدار این دو تیم مجدد در انفیلد دیدار میکنند. و باید منتظر ماند و دید که شاگردان مورینیو کار حریف را در همان دیدار رفت تمام میکنند یا نه لیورپول انتقام شکست را میگیرد؟؟؟؟


با توجه به شرایط دو تیم در این فصل به نظر نمیرسد شاگردان مورینیو نتوانند به فینال صعود کنند اما فوتبال قابل پیش بینی نیست و اتفاقات بازی با تاتنهام میتواند تکرار شود و یه شکست ناباورانه برای ابی پوشان ثبت شود. اما این دیدار تنها در انفیلد برگزار نمیشود تنها چند روز بعد شیرها در خانه پذیرای لک لک ها هستند.


لیورپول در حال حاضر در رتبه هشتم جدول است و 35 امتیاز هم کسب کرده است در مقابل چلسی در صدر قرار دارد و 52 امتیاز بدست اورده است. ابی های لندنی در این فصل 17 امتیاز بیشتر از قرمرها کسب کردند.


با این حال این بازی اصلا برای شاگردان اقای خاص اسان نخواهد بود......



در شش بازی اخیر دو تیم در تمامی رقابت ها لیورپول تنها یک بار پیروز بودند و ابی ها سه بار . دو بازی هم به تساوی کشیده شده که یک بازی در انفیلد بوده و یک بازی در استمفوردبریج.









در شش بازی اخر دو تیم در انفیلد چلسی سه بار برده یک بار تساوی کرده و دو بار هم شکست خورده است. که اخرین شکست ابی ها به سال 2012 باز میگردد.





لیورپول در شش بازی اخیرش در خانه در تمامی رقابت ها شکست نخورده است قرمز ها 2 بار برده اند و 4 بار هم تساوی داشتند که این امار چندان خوبی نیست. در مقابل ابی های لندنی در 6 بازی خارج از خانه خود 3 بار پیروز بودند 2 بار شکست خوردند و یک بار هم تساوی کرده اند.







پیش بینی هواداران از تیم پیروز این بازی: بیش از نیمی از هواداران که در نظر سنجی شرکت کردند به برد چلسی رای داده اند.






ترکیب بازی قبل دو تیم :




نظرات 9 + ارسال نظر
ارش سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 19:50

1-1

محمد عوض زاده سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 16:16

1 بر صفر میبریم اونم با تک گل ادن هازارد

Saeed m.h سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 15:31

میبریم . باز هم 2_1

emad سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 06:10

felk konam tarkibe 1 nare kamel
va inke 2-1 mibarim bazio
ishalla

هازارد سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 00:20

چلسی یک بازی مهم در لیگ داره که اونم با منچستر سیتیه پس نباید به تیم فشار بیاره
بتونه بدون فشار آوردن به تیم نتیجه مطلوبی بگیره عالیه تساوی خوبه ولی تیم ذخیره ما توان کسب برد رو داره .

پیش بینی من برد 1 بر 0 چلسیه

رضا / مشهد دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 20:24

سعید آقا قبلا شنیده بودم این بازی تو ومبلی برگزار میشه.ولی شما اینجا نوشتید که بازی تو آنفیلده.
کدوم درسته؟!!!!!
منم میگم 3-0 میبریم

Seed m.h: بازی انفیلده عزیزم . برگشت هم داره که تو استمفوردبریجه هفته بعدش . تیمی که در مجموع پیروز بشه به فینال میره که فینال تو ومبلیه

شایان دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 15:19

مساوی میشه 1_1 اما دور برگشت در اسنمفوردبریج 3 تا میزنیم.

ALI دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 11:51

2-0 چلسی

hadi دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 08:26

3 - 1 به نفع چلسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد