کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مارکوویچ: نیازی به اثبات خودم به مورینیو ندارم

در حالی که امشب لیورپول از چلسی در آنفیلد پذیرایی می‌کند، لازار مارکوویچ در مصاحبه ای گفت که مشکلی با شخص خوزه مورینیو ندارد.
در حالی که چلسی فصل گذشته شانس خرید لازار مارکوویچ را با 10 میلیون پوند - نیمی از مبلغی که لیورپول تابستان اخیر برای وی پرداخت کرد - را داشت خوزه مورینیو این انتقال را ملغی کرد.
  
برای بسیاری شاید این تاریخچه دلیلی باشد که انگیزه دوچندانی در بازی مقابل تیم مورینیو داشته باشند، اما مارکوویچ اذعان کرد مشکلی با عدم انتقال به چلسی و شخص مورینیو ندارد. 

ستاره بیست ساله این روزهای لیورپول گفت:" این نظر مورینیو بود. من مانند همه بازی های دیگر در این بازی، بازی خواهم کرد و چیزی برای اثبات به او ندارم. من نمی دانم که آیا قرار بود چلسی من را به خدمت بگیرد. من به لیورپول پیوستم و به طرز شگفت انگیزی از آن خوشحالم. "

در سال 2013 وقتی مارکوویچ از پارتیزان بلگراد به بنفیکا پیوست دراگان دوریچ مالک وقت باشگاه پارتیزان ادعا کرد مارکوویچ به چلسی فروخته شده و قرار است برای دو سال به طور قرضی در بنفیکا بازی کند. ساعاتی بعد باشگاه در بیانیه ای سخنان دوریچ را یک اشتباه در ترجمه عنوان کرد و روشن کرد بازیکن به بنفیکا فروخته شده است. با این حال بدیهی بود که چلسی رقمی بسیار سخاوتمندانه را برای خرید وی در آینده در قرارداد مارکوویچ با بنفیکا گنجاند. 

وقتی لیورپول مارکوویچ را به خدمت گرفت، بنفیکا ادعا کرد پیش تر نیمی از حق مالکیت این بازیکن را پیش تر به مبلغ 10 میلیون پوند به فروش رسانده است. باشگاه بنفیکا حاضر نشد شریک خود را معرفی کند. حالا می دانیم که طرف خریدار حق مالکیت کمپانی زهاوی تحت مالکیت پینی زهاوی ایجنت معروف اسرائیلی است. 

مارکوویچ که حالا در لیورپول احساس راحتی می کند و خوشحال است که در باشگاهی بازی می کند که اسطوره هایش استیون جرارد و مایکل اوون بازی کرده و می کنند. او همیشه مربوط شدنش به چلسی را از سوی رسانه ها اغراق آمیز خوانده است:" آن چیزی که مالک اسبق پارتیزان انتظار داشت با چیزی که من به آن علاقه داشتم فرق می کرد. وقتی من به استنفوردبریج رفته بودم، دوستانم را دیدم. ماتیچ و ایوانوویچ. آنها هم با فشاری برای قرارداد بستن با چلسی روبرو نبوده اند. البته، یک انگیزه متفاوت ( نسبت به بقیه بازی ها ) وجود دارد و آن مربوط به روبرو شدن با یک تیم خوب است. 

 

لازار شروع امیدوار کننده ای در آنفیلد نداشت. اما هرچه که گذشت بیش از پیش خود را به راجرز و هواداران اثبا کرد:" وزنه ای پشت من بود که بعد از اولین گلم برداشته شد. در لیورپول مدت زیادی برای هماهنگ شدن نیاز نداشتم اما شاید فرم بازی ام حالا کمی بهتر شده است. برای هماهنگ شدن در زمین به کمی زمان بیشتر نیاز داشتم. هرگز اعتمادم به خودم را از دست ندادم و سخت تر در ملوود ( زمین تمرین باشگاه ) تلاش کردم. وقتی به آن چیزی که می خواهید دست پیدا نمی کنید بیشتر به خود فشار می آورید و بهبود پیدا می کنید. " 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد