کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: نمی‌خواهم یک بازیکنم ۱۰ و دیگری ۳ میلیون درآمد داشته باشد

سرمربی چلسی با اعلام این که شانس داشته برای خرید دی ماریا و فالکائو وارد عمل شود تاکید کرد دوست ندارد در تیمش یک بازیکن ۱۰ میلیون و دیگری ۳ میلیون یورو دستمزد بگیرد.
ژوزه مورینیو اعلام کرده در تابستان گذشته این شانس را داشت که هم با آنخل دی ماریا و هم با رادامل فالکائو قرارداد ببندد اما به خاطر دستمزدهای گزافی که این دو بازیکن می گرفتند، ترجیح داده آنها را به استمفوردبریج نبرد.
  
دی ماریا و فالکائو طی تابستان گذشته به منچستریونایتد پیوستند. دی ماریا با شکستن رکورد نقل و انتقال های انگلیس و با ۵۹،۷ میلیون پوند به اولدترافورد آمد و فالکائو هم برای پیوستن قرضی به شیاطین سرخ، هزینه سنگینی روی دست سران منچستریونایتد گذاشت. مدیر برنامه های این دو بازیکن خورخه مندس است که مدیریت برنامه های مورینیو را نیز در دست دارد. سرمربی چلسی به خاطر دستمزد بالای آنها انتقال این دو به تیمش را رد کرده است. گفته می شود فالکائو ۲۶۰ هزار پوند در هفته دستمزد می گیرد.

مورینیو در این زمینه به نشریه سان گفت: خورخه به من گفت دی ماریا و فالکائو بازیکنانی هستند که باید برای آنها راه حلی بیابم. اگر چلسی به خاطر رعایت قانون فیرپلی مالی نتواند هشت، ۹ یا ۱۰ میلیون یورو در سال به بازیکنانش دستمزد بدهد، مندس باید راه حلی برای آنها پیدا کند. این دو بازیکن به چلسی نیامدند چون من نخواستم. نمی توانم در تیمم بازیکنی داشته باشم که سالی ۱۰ میلیون درآمد داشته باشد و سایرین سه، چهار یا پنج میلیون بگیرند. این موضوع موجب اتفاق های بدی می شود.

مورینیو در ادامه به این که در حال پذیرفتن مربیگری تیم ملی فوتبال انگلیس در سال ۲۰۰۷ بوده است پرداخت. در آن سال استیو مک کلارن از مربیگری در انگلیس اخراج شد.

آقای خاص در این باره اظهار داشت: فقط قرار بود یک امضا بکنم. همه چیز آماده بود. زمانی که می خواستم آن قرارداد را امضا کنم، به خودم گفتم نمی خواهم این کار را انجام دهم. در حال حاضر نمی خواهم تغییری در زندگی ام بدهم. نمی خواستم در آن زمان هدایت تیم دیگری را به دست بگیرم. فقط می خواستم شرایط ام کمی با ثبات شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد