کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ژوزه مورینیو: متأسفم که جرارد انگلستان را ترک می کند

مورینیو به شوخی گفت که استیون جرارد، کاپیتان تیم لیورپول ممکن است هنگام ترک آنفیلد هدف قرضی چلسی باشد.

کاپیتان تیم لیورپول - که در سال 2005 تقریباً به چلسی نزدیک شده بود - در پایان این فصل با انتقال به لس آنجلس گلکسی به بیش از 20 سال دوران حضورش در آنفیلد پایان خواهد داد.


 

 

وقتی پس از تساوی 1-1 دو تیم چلسی و لیورپول در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلستان از مورینیو سؤال شد که آیا او برای متقاعد کردن جرارد برای ماندن در لیگ برتر تلاش خواهد کرد، وی به BBC گفت: "یا او را قرض خواهیم گرفت."

او افزود: "من از اینکه او انگلستان را ترک می کند خوشحال نیستم. من خیلی دوست دارم که لیگ برتر همیشه بهترین بازیکنان خود را حفظ کند. فکر می کنم او برای بازی در لیگ برتر بیش از حد لازم کیفیت دارد. با وجود این واقعیت که او حریف من است، متأسفم که او اینجا را ترک می کند."



طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد