کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ژوزه مورینیو: نتیجه عادلانه ای بود؛ بازی را تحت کنترل داشتیم

ژوزه مورینیو از اینکه تیمش در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه با تساوی 1-1 ورزشگاه آنفیلد را ترک کرد راضی بود.
تیم میهمان در دیدار سه شنبه شب مقابل لیورپول عقب نشسته بودند، اما به لطف خطایی که امره چان در دقیقه '18 روی ادن هازارد مرتکب شد، صاحب ضربه پنالتی شده و پیش افتادند.   در کل مسابقه این تنها شوت چلسی به چارچوب دروازه لیورپول بود و در نهایت رحیم استرلینگ کار را به تساوی کشاند.

مورینیو در پایان بازی به Sky Sports گفت: "فکر می کنم نتیجه عادلانه ای است، فکر نمی کنم لیورپول شایسته شکست بوده باشد چرا که آنها واقعاً عملکرد خوبی داشتند. اما ما بازی را تحت کنترل داشتیم، و شاید با کمی کیفیت بیشتر در پاسکاری می توانستیم فضا پیدا کنیم و گل های بیشتری به ثمر برسانیم.

من واقعاً هیچ واکنشی از سوی مینیوله به یاد نمی آورم و تیبو تعدادی واکنش مهم داشت و استیون جرارد توپ را به تیر زد. مهمترین چیز برای ما این است که دیدار نیمه نهایی برگشت هم دارد و حالا یک بازی دیگر در استمفورد بریج باقی مانده است.

من نمی گویم که مدعی هستیم، بلکه می گویم دیدار نیمه نهایی یک بازی دارد چون این مسابقه مساوی شد و به همین خاطر ما باید در استمفورد بریج پیروز شویم، و لیورپول هم باید در استمفورد بریج پیروز شود. بازی کردن در اینجا سخت است اما من آن را دوست دارم. گاهی اوقات مردم به جام اتحادیه نسبت به رقابت های دیگر به عنوان یک تورنمنت درجه دو نگاه می کنند اما ما و لیورپول به آن احترام می گذاریم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد