کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

برندان راجرز: عملکرد تیم رضایت بخش بود اما نتیجه نا امید کننده است

برندان راجرز بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل چلسی در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه احساسات متناقضی داشت.
او در پایان مسابقه به Sky Sports گفت: "من از عملکرد تیم راضی هستم اما نتیجه نا امید کننده بود. من تصور می کنم که شایسته پیروزی در این مسابقه بودیم.   ما بعد از اینکه یک گل عقب افتادیم شخصیت فوق العاده ای نشان دادیم، و فکر می کنم آن ضربه تنها شوت در چارچوبی بود که آنها داشتند.

قسمت هایی از بازی ما بسیار بسیار چشمگیر بود، بنابراین عملکرد فوق العاده ای بود که کاملاً ما را آماده بازی برگشت می کند. آنها در خانه بازی خواهند کرد و احتمالاً کمی باز تر بازی کنند. این بازی فوق العاده ای بود، دو تیم بزرگ واقعاً می جنگیدند تا برتری پیدا کنند اما من خیلی از عملکرد تیمم راضی هستم چرا که نشان داد در حال پیشرفت هستیم.

امیدوارم که در دیدار برگشت بتوانیم تعدادی موقعیت خلق کنیم و در موقعیت بهتری قرار بگیریم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد