کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی 1_1 لیورپول/ همه نگاه ها به استمفوردبریج

شب گذشته دو تیم چلسی و لیورپول در نیمه نهایی جام اتحادیه به مصاف هم رفتن که در نهایت این بازی با نتیجه تساوی خاتمه یافت



اختصاصی سایت، شاگردان مورینیو موفق شدند یک تساوی ارزشمند از این دیدار کسب کنند و حالا باید منتظر بازی برگشت در استمفوردبریج باشند.


 

 


شاگردان مورینیو که در طی هفته های جاری دیدار های سختی پیش رو دارند خود را خسته نکردند و یک بازی منطقی در خانه حریف انجام دادند و موفق شدند نتیجه مطلوب را کسب کنند. انها برای نباختن به انفیلد رفتند و موفق هم شدند. رضایت مورینیو از نتیجه بازی کاملا مشخص است که انها تمام تمرکز خود را برای بازی برگشت در استمفوردبریج گذاشته بودند و حالا باید منتظر بازی برگشت باشیم تا تکلیف تیم فینالیست مشخص شود.


ترکیب دو تیم به شرح زیر میباشد:



بازی با حملات لیورپول اغاز شد اما بر خلاف بازی این شاگردان مورینیو بودند که به گل رسیدند . در دقیقه 18 بازی ادن هازارد جوان خوش تکنیک چلسی موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کند. امره چان درون محوطه جریمه روی هازارد مرتکب خطا شد و داور هم در سوتش دمید و یک پنالتی به سود چلسی اعلام کرد.




در ادامه بازی و پس از این گل لیورپول بر روی دروازه چلسی فشار اورد اما واکنش های خوب کورتوا مانع از گل زنی قرمز ها شد. بازیکنان مورینیو پس از این که یک گل پیش افتادند سعی کردند بازی را کنترل کنند و در نیمه اول بازی هم موفق بودند، ابی ها اجازه ندادند که حریف دروازه انها را باز کند و در نهایت هم بازی با نتیجه 1_0 به سود مورینیو و مردانش به پایان رسید تا لیورپول در نیمه اول بازنده به رختکن برود.



اما نیمه دوم بازی کاملا با فشار لیورپول و حملات انها اغاز شد و چلسی تنها دفاع میکرد تا از یک گل خود حفاظت کند. فشار شاگردان براندن راجرز لحظه به لحظه بیشتر میشد تا اینکه در دقیقه 59 رحیم استرلیگ جوان خوش تکنیک لیورپولی ها موفق شد روی یک حرکت انفرادی دروازه کورتوا را باز کند.



پس از این تساوی شاگردان راجرز باز هم موقعیت خلق کردند و بر روی دروازه چلسی فشار اوردند اما موفق نشدند دروازه کورتوا را برای بار دوم باز کنند. چلسی در نیمه دوم خیلی عقب نشست و موقعیتی خلق نکرد در کل این بازی ابی های لندنی تنها یک شوت زدند که ان شوت هم وارد دروازه شد. انها با یک دفاع منسجم در نیمه دوم مانع گل زنی لیورپولی ها شدند و در نهایت بازی با نتیجه 1_1 تساوی خاتمه یافت.








نظرات 1 + ارسال نظر
ندا چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 14:47 http://www.vilajat.com

برد شیرینی بود
به منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد