کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آخرین پاسخ فیورنتینا به چلسی درمورد کوادرادو

باشگاه چلسی علاقمند است تا خوان کوادرادوی کلمبیایی را پیش از 2 فوریه( پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی) از فیورنتینا به خدمت بگیرد.

کوادرادو یکی از گزینه های خرید باشگاه بارسلونا در فصل تابستان بود اما به دلیل تقاضای مالی زیاد سران فیورنتینا، بارسا از خرید او منصرف شد.

  

 پس از محرومیت باشگاه بارسلونا از خرید بازیکن در سال 2015، چلسی علاقه خود برای جذب این بازیکن ارزشمند کلمبیایی را اعلام کرد. 


پس از چند دور مذاکرات، مدیران چلسی پیشنهاد دادند تا به ازای پرداخت مقداری پول بعلاوه محمد صلاح، کوادرادو از فیورنتنیا جدا شود اما دیلی اکسپرس امروز گزارش داد که مدیران فیورنتینا با این پیشنهاد نیز مخالفت کردند و در آخرین پاسخ خود اعلام کرده اند که یا چلسی باید 35 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد این بازیکن را بپردازد یا اینکه قید او را بزند.


منبع:ورزش سه

نظرات 2 + ارسال نظر
Saeed m.h جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 18:03

کوادرادو هافبکه . خیلی هم خوبه . سرعتی تکنیکی و قدرت بدنی زیادی داره. میتونه سرعت تیم رو تو ضد حملات بالا ببره

aMIn پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 10:36

به نظر من اینم باز از اون خرید های بی جهت ماست..درسته شورله اونطور نتونسته انتظاره ها رو براورده کنه ولی با ز به نظر من ذخیره خیلی خوبی برای ویلیان هستش..
در دفاع راست هم آزپلیکوئتا و ایوانویچ فعلا دارن خوب کار میکنن.
پولی که برای این میدیدم بهتره بدیم یک هافبک دفای خوب بگیریم که تو نبود فابرگاس و ماتیچ اذیت نشیم.
ادمین نظر شما رو هم میخواستم بدونم.

ADMIN:دوست عزیز با توجه به اینکه چلسی شورله و صلاح به احتمال فراوان به فروش میرسانه پس ما به یه هافبک ضرورت پیدا میکننیم.
از سوی دیگه چون آزپلیکوئتا تو سمت چپ بیشتر از سوی مورینیو تو ترکیب اصلی استفاده میشه پس اینجاست که چلسی به یه بازیکن دیگه که توانائی بازی در سمت راست دفاع را داشته ضرورت پیدا میکنه تا مجبور نباشه هر زمانی که ایوانویچ را در اختیار نداره جای ازپلکویتا را تغیر بده مخصوصآ در جریان بازی ها پس خرید کوادرادو برای چلسی میتونه مفید باشه.مخصوصآ حضور تو نیکمت چلسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد