کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی چلسی _ استون ویلا / نبرد شیرها با هم در ویلا پارک

هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلستان طی روز های شنبه 18 بهمن و یکشنبه 19 بهمن دنبال میشود. هفته بیست و چهارم با دربی لندن استارت میخورد. جایی که دو تیم تاتنهام و ارسنال به مصاف هم میروند.



اختصاصی سایت، ابی پوشان لندنی که در صدر جدول هستند در غیاب دو ستاره ارزشمند خود به مصاف استون ویلای رده ی شانزدهمی میروند.

پخش زنده از شبکه ورزش

  

شاگردان مورینیو این هفته باید در مقابل استون ویلا قرار بگیرند انها از ساعت 18:30  دقیقه در ورزشگاه ویلا پارک میهمان پل لمبرت و شاگردانش هستند.



برنامه هفته بیست و چهارم را مشاهده میکنید:





 ابی پوشان لندنی برای حفظ پنج امتیاز اختلاف خود با سیتی باید در این دیدار پیروز شوند. هفته قبل چلسی این شانس را داشت تا اختلاف خود با سیتی را به 8 امتیاز افزایش دهد اما در نهایت انها در استمفوردبریج متوقف شدند و اختلاف همان 5 امتیاز باقی ماند و حالا انها اگر کوچکترین اشتباهی کنند باز هم این اختلاف کمتر خواهد شد.

شیرهای لندنی  اکنون با 53 امتیاز در صدر هستند و شانس اول قهرمانی در لیگ برتر محسوب میشوند. ابی پوشان  با زدن 52 گل بهترین خط حمله لیگ را دارند. و در این بین دیگو کاستا و سسک فابرگاس بیشترین سهم را داشتند اما هر دوی انها در این دیدار غایب هستند البته اقای خاص دو مصدوم دیگر هم دارد او فلیپه لوییز و اوبی میکل را هم در اختیار نخواهد داشت. اما خوزه مورینیو میتواند از خرید جدید خود یعنی کوادرادو استفاده کند این بازیکن تکنیکی و سرعتی میتواند کمک زیادی به مورینیو و تیمش در ضد حملات بکند. اما با توجه به اینکه این بازیکن تازه به این تیم ملحق شده قطعا از ابتدا در ترکیب قرار نخواهد گرفت. جای خالی فابرگاس و کاستا را رمی و رامیرز پر میکنند. دو بازیکنی که در بازی مقابل سیتی هم که به تساوی 1_1 انجامید خوب ظاهر شدند. رامیرز در فاز دفاعی کمک زیادی کرد و رمی در فاز تهاجمی. که تک گل چلسی را هم رمی به ثمر رساند.

پل لمبرت پس از یک شکست سنگین مقابل ارسنال به این دیدار می آید. استون ویلا در خانه ارسنال با نتیجه 5_0 شکست خورد و پس از ان دیدار پذیرای مورینیو و شاگردانش هستند. استون ویلا کلا 22 امتیاز کسب کرده و در رده شانزدهم جدول قرار دارد انها با 11 گل زده بدترین خط حمله لیگ برتر را دارند و به نظر میرسد در مقابل چلسی که دومین خط دفاعی برتر لیگ را دارد کار بسیار سختی داشته باشند. عبور از خط دفاعی چلسی و بازکردن دروازه کورتوا کار راحتی نیست. ابی پوشان لندنی بیشترین کلین شیت را در بین تیمهای حاضر در لیگ برتر داشتند انها با 11 کلین شیت در رتبه نخست لیگ جزیره هستند.

پل لمبرت سه بازیکن خود را در اختیار ندارد. لمبرت کوژاک، فلیپه سندرسون و جو کول (بازیکن سابق چلسی) را در  اختیار ندارد. در این بین جوکول احتمال دارد به این دیدار برسد.



با توجه به مصدومان دو تیم پیش بینی میشود ترکیب احتمالی به این شکل باشد:









اسامی مصدومان و محرومان دو تیم:




مقایسه اماری کوچک از دو تیم در این فصل :








بهترین بازیکنان دو تیم از نظر امار را مشاهده میکنید:





در شش دیدار گذشته دو تیم چلسی سه برد دو تساوی و یک شکست داشته که تک شکست ابی پوشان در جام حذفی مقابل برادفورد رقم خورد و یکی از تساوی های انها هم در مقابل لیورپول در جام اتحادیه. در مقابل استون ویلا سه شکست دو پیروزی و یک تساوی داشته. هر سه شکست استون ویلا و تک تساوی انها در لیگ برتر رقم خورده است و دو پیروزی انها در جام حذفی بوده. نتایجی که استون ویلا کسب کرده چندان جالب نیست و چلسی میتواند با ارائه یک بازی خوب در ویلا پارک به هر سه امتیاز بازی دست یابد. با توجه به نمایش های ضعیف استون ویلا و قدرت نمایی چلسی در این فصل کسب یک امتیاز از صدر نشین جزیره برای لمبرت و شاگردانش میتواند رضایت بخش باشد. و در درجه اول به نظر میرسد انها هم به دنبال همین باشند.









در شش دیدار اخری که چلسی میهمان و استون ویلا میزبان بوده این نتایج بدست امده که در جدول زیر مشاهده میکنید. ابی ها سه برد دو تساوی و یک شکست داشتند. که شکست چلسی به بازی مقابل تاتنهام برمیگردد. شیرهای لندنی در حالی که 1_0 پیش بودند در نهایت 5_3 بازی را به خروس ها باختند. و استون ویلا در شش بازی اخر خود در خانه سه تساوی دو برد و یک باخت کسب کرده اند. تک باخت انها به بازی مقابل لیورپول باز میگردد که با نتیجه 2_0 مغلوب قرمز ها شدند. اما مردان پل لمبرت در سه دیدار اخر خود در خانه به دو پیروزی رسیدند. انها به ترتیب در مقابل بلکپول، و بورنموث پیروز شدند که هر دوی انها در جام حذفی بوده. اما در لیگ انها سه تساوی مقابل یونایتد _ ساندرلند_ و کریستال پالاس داشته اند.










در شش دیدار اخیر دو تیم مقابل هم در ورزشگاه ویلا پارک ابی پوشان امار بهتری داشتند. انها 4 بار پیروز شدند یک بار شکست خوردند و یک بار هم به نتیجه تساوی رسیدند. شیرهای لندنی 11 گل زدند و 4 گل هم دریافت کردند. اما در اخرین بازی انها در ورزشگاه استون ویلا مورینیو و شاگردانش با نتیجه 1_0 شکست خوردند که در ان دیدار دو تا از یاران مورینیو از زمین بازی اخراج شدند.








امار اخرین بازی دو تیم در مقابل هم را مشاهده میکنید: شاگردان مورینیو در مقابل شاگردان لمبرت 1_0 شکست خوردند. تک گل استون ویلا را فابیان دلف در دقیقه 82 به ثمر رساند. مردان مورینیو در ان دیدار خوب کار کردند و کنترل بازی را هم در اختیار داشتند اما نتوانستند از پس میزبان خود برایند و در نهایت با نتیجه 1_0 بازی را واگذار کردند.







هر دو تیم در دیدار گذشته خود به نتیجه مطلوبی نرسیدند. ترکیب و نتیجه دیدار اخر دو تیم را مشاهده مکنید.








در مصاف های این دو تیم در مقابل هم 116 گل ثبت شده است که سهم چلسی 71 گل و سهم استون ویلا 45 گل بوده است.






درصد گل هایی که در دقایق مختلف بازی ثبت شده  است را مشاهده میکنید: بیشترین درصد گل ها برای دو تیم مشابه بوده و در قیقه 50 به ثبت رسیده است.







درصد نقاط مختلف زمین که گل های دو تیم به ثبت رسیده است:









امار پل لمبرت مربی تیم استون ویلا: 113 بازی _ 34 پیروزی_ 26 تساوی_ 53 باخت









برترین گل زنان لیگ:






امار کلین شیت های لیگ:








جایگاه استون ویلا در لیگ در 10 سال گذشته:






بازیکنان ورودی و خروجی دو تیم  پس از پایان نقل و انتقالات نیم فصل:






جدول لیگ برتر قبل از شروع بازی های هفته بیست و چهارم:






سه بازی اینده چلسی:








پیش بینی کارشناسان از نتیجه  این دیدار:

نظرات 9 + ارسال نظر
رضا / مشهد شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 18:03

منم میگم 1-0 میبریم

ALI شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 13:07

3-0 چلسی میبره

hadi شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 09:44

2 - 0 به نفع چلسی

شایان جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 22:53

میبریم. 2_0

رضا عباسی جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 19:10

سلام به همگی.

2_1 میبریم. چون کاستا و فابرگاس نیستن نمیتونیم مثل همیشه خوب و با طراوت بازی کنیم. اگه ببریم خیلی شانس اوردیم چون مغز متفکر ما نیست که بازی رو بچرخونه. امیدوارم ببریم حالا با هر نتیجه ای که شده.

علی جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 18:46

1.0میبریم

ارش جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 18:34

2-1 چلسی

هومر جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 16:50

4 صفر می بریم

Saeed m.h جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 15:28

1_0 میبریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد