کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ماتیچ: قهرمانی در لیگ برتر برایم خاص خواهد بود

ماتیچ، یکی از بهترین هافبک های فوتبال اروپا، به ستایش از شخصیت چلسی پرداخت.

پس از پیروزی 2-1 در ویلا پارک، حالا آبی ها 2 روز دیگر باید به مصاف اورتون بروند.  "مربی قبل از بازی گفت که کارمان سخت است و استون ویلا 200 درصد از توانش را برای برد می گذارد. دقیقا هم همینجور بود."


"بازی سختی بود، خصوصا وقتی که گل زدند. بعد از آن برای ما سخت بود که دوباره جلو بیفتیم ولی ایوانویچ گل زد و بعد از آن هم کار برایمان ساده نشد، ولی ساده تر شد."


"می دانستیم که بردن خیلی سخت خواهد بود و به همین خاطر خیلی خوشحالیم. شاید این بازی هاست که قهرمان را تعیین می کند."


ماتیچ ادامه داد: "ژانویه به چلسی آمدم و در پایان فصل بنفیکا قهرمان شد و برای من مدال فرستادند پس خیلی خوشحال بودم، همیشه بردن خوب است. وقتی یک فصل کامل در یک باشگاه هستید قضیه فرق دارد و اگر قهرمان شویم برای من خاص خواهد بود، ولی بازی های زیادی مانده و تنها 7 امتیاز جلو هستیم، چون منچستر سیتی تیم بسیار خوبیست، آن ها تا آخر می جنگند و خواهیم دید در پایان چه می شود. در حال حاضر در وضعیت خوبی هستیم و تلاش می کنیم همینجوری ادامه دهیم ولی راه طولانی باقی مانده."


"حالا در خانه مقابل اورتون بازی داریم و باید ببریم. می دانیم این بازی هم سخت خواهد بود ولی اگر ما می خواهیم قهرمان شویم، باید ببریم. اورتون تیمی نیست که 6 گل بخورد (اشاره به بازی رفت که 6-3 شد)، مقابل ما خوردند ولی دوباره تکرار نخواهد شد، پس باید فقط بخواهیم که ببریم. مهم نیست با 6 گل یا یک گل، فقط سه امتیاز را می خواهیم.


منبع:chelsealondon.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد